Την πρόθεση της BMW να παραμείνει πιστή στον παραδοσιακό και κατά πολλούς… σωστό άξονα, σε ό,τι αφορά στις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων της, επιβεβαίωσε ο επικεφαλής της M division.

Παρά το γεγονός ότι οι μεγάλοι ανταγωνιστές της βαυαρικής φίρμας, η Audi και η Mercedes-Benz, διαθέτουν ως τετρακίνητα τα, περισσότερα, υψηλών επιδόσεων μοντέλα τους, η BMW δηλώνει αποφασισμένη να παραμείνει πιστή στον… πίσω άξονα! Αυτό, τουλάχιστον, διευκρίνισε ο επικεφαλής του τμήματος Μ division, εξηγώντας ότι η τοποθέτηση του συστήματος τετρακίνησης xDrive, σε ένα αυτοκίνητο επιδόσεων, αυξάνει το βάρος κατά 80 με 90 κιλά.

«Το διαφορικό που χρησιμοποιούμε στις M, είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει στη βιομηχανία, για τον πίσω άξονα», τόνισε ο Friedrich Nitschke, αποκαλύπτοντας, παράλληλα, ότι δεν είναι στα άμεσα πλάνα της BMW η παραγωγή έκδοσης Μ, για τη νέα 3 GT, η οποία θα κάνει επίσημη πρεμιέρα στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.

Πηγή: Autotriti.gr