Αλλαγές στα πλάνα για το νέο Smart θα προκύψουν αν τελικά αποχωρίσει η Renault από το κονσόρτσιουμ συνεργασίας Daimler-Renault/Nissan βάσει του οποίου θα προέκυπτε η νέα γενιά του μικρού αυτοκινήτου πόλης.
Η αρχική συμφωνία είχε γίνει το 2010 και η συνεργασία αφορούσε τα επόμενα Smart Fortwo και Renaullt Twingo, τα οποία θα βασίζονται σε κοινό πλαίσιο και ίδια μηχανικά μέρη.
Το πάτωμα θα ήταν μια εξέλιξη αυτού που χρησιμοποιεί σήμερα το μικρό Smart, κάτι που σημαίνει πως το επόμενο Twingo θα είχε πίσω κίνηση.
Οι κινητήρες θα προέρχονταν από τη Renault. Εκτός από τις 2θέσιες εκδόσεις, θα υπάρχουν και 4θέσιες, ενώ τα δυο μοντέλα (Renault και Smart) θα διέφεραν αισθητικά μεταξύ τους. Τα νέα μοντέλα αναμένονταν μέσα στη χρονιά, ενώ παράλληλα θα παρουσιαστούν και οι ηλεκτρικές τους εκδόσεις.
Τα σύννεφα στις σχέσεις φάνηκαν από το γεγονός ότι πιθανότατα δεν θα υπάρχει Smart τρίτης γενιάς με το λογότυπο Renault.
Σύμφωνα με τις φήμες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, τα υπέρογκα έξοδα εξέλιξης που απαιτήθηκαν για το Twizy και το Zoe εξήντλησαν οικονομικά την Renault, έτσι προκειμένου να βρει πόρους για να συνεχίσει τα δικά της μοντέλα, αποφάσισε να παγώσει τη συνεργασία.
Ακόμη είναι άγνωστες οι επιπτώσεις που θα υπάρχουν στη νέα γενιά Twingo, όμως τα πράγματα θα είναι δύσκολα και για τη Daimler καθώς τα ποσά που έχουν δαπανηθεί για την εξέλιξη του Smart και των λοιπών εκδοχών αυτού έχουν ξεφύγει αισθητά από τον αρχικό προϋπολογισμό.
Κατά λοιπά οι λοιπές συνέργειες της Renault/Nissan και της Daimler συνεχίζονται κανονικά, μέχρι νεωτέρας.
Πηγή: gocar.gr