Τίποτα δεν φαίνεται να μπορεί να σταθεί εμπόδιο μεταξύ της… κορυφής και του Σεμπάστιαν Φέτελ. Τι και αν ο γερμανός πιλότος έμεινε για περίπου μία ώρα στα πιτ, μέχρι οι μηχανικοί να επιδιορθώσουν το πρόβλημα στο σύστημα ψύξης που αντιμετώπιζε με την RB8, μερικοί γύροι μόνο ήταν αρκετοί για να «γυρίσει» ταχύτερα από όλους και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα «Circuit Of The Americas».
Απτόητος ο Φέτελ…
Η ατυχία χτύπησε την… πόρτα του Σεμπάστιαν Φέτελ στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, δεδομένου ότι ο Γερμανός είχε στη διάθεσή του μόνο 25 από τα 90 λεπτά για να δοκιμάσει το μονοθέσιο του.
Πριν καλά-καλά ολοκληρωθεί το πρώτο μισάωρο, ο Σεμπάστιαν Φέτελ αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα ψύξης της RB8. Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο ο δύο φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής επέστρεψε στα πιτ, ώστε οι μηχανικοί να επιδιορθώσουν το πρόβλημα στο ψυγείο του «κόκκινου ταύρου».
Ταχύτερο το δίδυμο της Red Bull
Το ένα-δύο έκαναν οι «κόκκινοι ταύροι» στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, με τον Μαρκ Γουέμπερ να ολοκληρώνει τη διαδικασία από τη δεύτερη θέση, έχοντας ωστόσο κάνει το… πέρασμά του από την κορυφή.
Η Red Bull έχει αρχίσει από νωρίς το πάρτι, δεδομένου ότι χρειάζεται μόλις τέσσερις βαθμούς για να πανηγυρίσει τον τρίτο της διαδοχικό Παγκόσμιο τίτλο όσον αφορά στους Κατασκευαστές.
Σταθερός ο Αλόνσο!
Από την τρίτη θέση ολοκλήρωσε τη διαδικασία ο Φερνάντο Αλόνσο, όπως ακριβώς και στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών. Ο Ισπανός έκανε αρκετούς γύρους, δοκιμάζοντας την F2012.
Ο Αλόνσο, όπως και οι περισσότεροι πιλότοι ξεκίνησαν με τη σκληρή γόμα τις δοκιμές, ενώ μετά τη συμπλήρωση του πρώτου 45λεπτου δοκίμασαν και τη μεσαία γόμα της Pirelli.
Ωστόσο και στη δεύτερη περίοδο οι πιλότοι παραπονιόντουσαν για το πόσο γλιστρούσε η πίστα. Θύμα της ολισθηρότητας έπεσε ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος πρόσφερε θέαμα με ένα εντυπωσιακό τε-τα-κε.
Ο Βρετανός συνέχισε τις δοκιμές, έχοντας ωστόσο «πληγώσει» τα ελαστικά του.
Η ολοκλήρωση της δεύτερης περιόδου βρήκε τον Λιούις Χάμιλτον στην τέταρτη θέση, μπροστά από τον ομόσταβλό του, Τζένσον Μπάτον.
Δεν έλειψαν τα… συγκρουόμενα…
Βερνιέ και Κοβαλάινεν έκαναν το… θαύμα τους, αφού κατάφεραν να έχουν επαφή. Από τη μεταξύ τους σύγκρουση ο τελευταίος είδε το πίσω ελαστικό του να κλατάρει με αποτέλεσμα να επιστρέψει στα πιτ.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1.Φέτελ Red Bull, 1m37.718
2. Γουέμπερ, Red Bull, + 0.757
3. Αλόνσο, Ferrari, + 0.765
4. Χάμιλτον, McLaren, + 1.030
5. Μπάτον, McLaren, + 1.068
6. Μάσα, Ferrari, + 1.311
7. Ρόσμπεργκ, Mercedes, + 1.935
8. Σένα, Williams, +1.813
9. Κομπαγιάσι, Sauber, + 1.935
10. Σουμάχερ, Mercedes, + 2.397
11. Ραϊκόνεν, Lotus, +2.448
12. Μαλδονάδο, Williams, + 2.512
13. Γκροσεάν, Lotus, + 2.568
14. Πέρες, Sauber, + 2.608
15. Ρικιάρντο, Toro Rosso, + 2.717
16. Βερνιέ, Toro Rosso, + 2.978
17. Χούλκενμπεργκ, Force India, + 2.982
18. Ντι Ρέστα, Force India, + 3.712
19.Κοβαλάινεν, Caterham,+ 4.758
20. Γκλοκ, Marussia, + 4.934
21. Πετρόφ, Caterham, + 5.128
22. Πικ, Marussia, + 5.820
23. Ντε λα Ρόσα, HRT, + 6.735
24. Καρθικέγιαν, HRT, + 7.396
Πηγή: Sport-fm.gr