Μόλις σήμερα η BMW ανακοίνωσε τη διακοπή της παραγωγής της M6, τόσο στην κουπέ όσο και στην ανοικτή εκδοχή της. Την ίδια στιγμή, σταματά οριστικά πλέον και η παραγωγή του εκπληκτικού V10 κινητήρα των 5 λίτρων με τους 507 ίππους και τα 520 Nm ροπής.
Η παραγωγή της αν μη τι άλλο, εκρηκτικής Μ6 ξεκίνησε το 2005 και έκτοτε κατασκευάστηκαν συνολικά 14.152 εκ των οποίων τα 9.087 ήταν κουπέ, και τα 5.065 ήταν κάμπριο. Παράλληλα, η παύση παραγωγής της M6 σημαίνει και το τέλος παραγωγής για το μηχανικό σύνολο των 507 ίππων, που δεν θα το ξαναδούμε, αφού τόσο η νέα M5 όσο και ο αντικαταστάτης της M6, θα χρησιμοποιούν το μοτέρ που έχουμε ήδη γνωρίσει από τις X5M/X6M. Πρόκειται για υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα με τη χωρητικότητα στα 4,4 λίτρα και την ιπποδύναμη να αγγίζει ακόμη και τους 578 ίππους.
Τέλος, να θυμίσουμε ότι η Μ6 χρειαζόταν μόλις 4,6 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. και η τελική της ταχύτητα περιοριζόταν ηλεκτροκινά στα 250 χ.α.ω., ενώ διέθετε αυτόματο κιβώτιο SMG 7 ταχυτήτων, και Launch Control, με την αναλογία κιλών/ίππο να φτάνει στο μαγικό 3,37!
Πηγή: autotriti.gr