Οι Ινδοί δημοσιογράφοι που δεν ξέρουν τι να πρωτογράψουν, καθώς η χώρα τους κατακλύζεται από ειδήσεις για καινούργια εργοστάσια και επενδύσεις όλων των κατασκευαστών, αναφέρουν ότι η Yamaha σχεδιάζει μια σειρά μοντέλων με κυβισμό γύρω στα 250 κυβικά.
Ανάμεσά τους και ένα sport μοντέλο, που θα βοηθήσει να αυξήσει η εταιρεία το μερίδιό της στην εκρηκτικά αναπτυσσόμενη ασιατική αγορά. Φυσικά, από τη στιγμή που ένα τέτοιο μοντέλο θα αρχίσει να κατασκευάζεται, δεν υπάρχει λόγος να μην κυκλοφορήσει σε όλες τις χώρες του κόσμου.
Τα 250άρια πουλάνε παντού πολύ καλά, αλλά ιδιαίτερα στην ινδική αγορά, που δίνει και τον τόνο στην κατηγορία. Οι Ινδοί αναβάτες για τους οποίους ως σήμερα το άνω όριο ήταν τα 150 κυβικά, τώρα, έχοντας πλέον αυξημένες οικονομικές δυνατότητες, περνούν στην επόμενη κατηγορία που είναι τα 250 κυβικά.
Για την ώρα ναυαρχίδα της Yamaha στην Ινδία είναι το R15. Δεν πουλιέται στη Δύση, αλλά στην Ασιατική υποήπειρο είναι μπεστ-σέλερ και θεωρείται μοντέλο υψηλών επιδόσεων –όλα είναι σχετικά σε αυτόν τον κόσμο.
Παρότι ήταν η μοτοσυκλέτα που «άνοιξε» την κατηγορία, τώρα αναγκάζεται να χάνει πωλήσεις από το νεοφερμένο CBR250R και το κραταιό Kawasaki Ninja 250. Και βέβαια η Yamaha δεν είναι συνετό να κάτσει και να κοιτάζει άπραγη τους άλλους να ροκανίζουν την αγορά της.
H παραγωγή θα γίνεται στην Ινδία, ώστε να μειωθεί το κόστος, που είναι ο βασικός παράγοντας για να πετύχει ένα μοντέλο εμπορικά. Ο κωδικός του μοντέλου θα είναι κατά πάσα πιθανότητα Yamaha YZF 250 R4, ακολουθώντας την λογική των R1, R6 χωρίς όμως αυτή τη φορά να υποδηλώνει τον κυβισμό.
Θα είναι το πρώτο μοντέλο 250cc της Yamaha που θα παράγεται στην Ινδία, ανοίγοντας τον δρόμο για την συνέχεια, με την παραγωγή περισσότερων μοντέλων εκεί.