Νέα στοιχεία έρχονται στο φως, αναφορικά με τη BMW Σειρά 4, που θα κυκλοφορήσει το 2013, αντικαθιστώντας τις κουπέ και κάμπριο εκδόσεις της Σειράς 3.
Ακολουθώντας το παράδειγμα της Mercedes με τις E-Class – CLK, η BMW διαχωρίζει πλέον τα κουπέ και κάμπριο μοντέλα της Σειράς 3, δημιουργώντας μία καινούρια σειρά, «4».
Η απόφαση είναι αυτά τα δύο να αποστασιοποιηθούν εμφανισιακά αλλά και σαν φιλοσοφία, καλύπτοντας τις ανάγκες ενός ακόμα πιο premium κοινού.
Γι αυτό το λόγο η νέα Σειρά 4 θα διαθέτει μεγαλύτερες διαστάσεις και χαμηλότερο προφίλ, εξασφαλίζοντας έτσι ένα πιο exclusive παρουσιαστικό.
Παράλληλα, μάλιστα με τις κουπέ και κάμπριο εκδόσεις, θα κατασκευάσει και ένα τετράθυρο κουπέ, που θα συνδυάζει τα οφέλη των σεντάν με ένα πιο «αλέγκρο» χαρακτήρα.
Αναφορικά με την ανοιχτή εκδοχή της νέας Σειράς 4 –και σε αντίθεση με τα όσα μέχρι στιγμής γνωρίζαμε- η βαυαρική εταιρία προγραμματίζει τελικά να μην χρησιμοποιήσει μαλακή οροφή αλλά σκληρή, τριών τμημάτων, καθώς το κοινό των ανοικτών αυτοκινήτων φαίνεται πλέον πως τις προτιμά.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η BMW Σειρά 4 θα εφοδιάζεται με τα γνωστά μηχανικά σύνολα της Σειράς 3. Έτσι, τα συγκεκριμένα μοντέλα αναμένεται να αποκτήσουν το γνωστό 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα των 245 ίππων που συναντάμε στην 328i, αλλά και δύο diesel, το 2λιτρο turbo των 184 ίππων (320d) και τον 3λιτρο turbo των 258 ίππων (330d), με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και 8άρι αυτόματο.
Σε όλες τις εκδοχές, στάνταρ θα είναι και το σύστημα Start-Stop του κινητήρα, το οποίο θα βοηθήσει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2.
Επίσης, αναμένουμε περαιτέρω εμπλουτισμό της γκάμας, τόσο με το 6κύλινδρο μοτέρ των 3,0 λίτρων, όσο και με τον 1,6 turbo άμεσου ψεκασμού της BMW Σειρά 1.
Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκονται οι εκδόσεις 435i, με το γνωστό 3,0λιτρο σύνολο της εταιρίας, απόδοσης 305 ίππων και 435d, με έναν ισχυρό πετρελαιοκινητήρα 313 ίππων.
Πηγή: autotriti.gr