Μπαίνοντας στην τρίτη γενιά της, η Fabia θα αναδειχθεί στο μεγάλο πρωταγωνιστή των μοντέλων της Skoda, αφού θα διεκδικήσει μεγαλύτερα μερίδια στην κατηγορία αυτοκινήτων.

Εντασσόμενη στο περίφημο σχέδιο «VW 2018», σύμφωνα με το οποίο ο όμιλος VW θα αναδειχθεί σε πρώτο σε πωλήσεις group παγκοσμίως, η Skoda βρίσκεται πλέον σε έναν προϊοντικό «οργασμό».

Αρκετά νέα και πολύ σημαντικά για τον όμιλο μοντέλα, αναμένονται από φέτος και μέσα στην επόμενη 5ετία, τα οποία θα βοηθήσουν τη μάρκα να επιτύχει ένα στόχο 1,5 εκατομμυρίων πωλήσεων μέχρι το 2018 – το διπλάσιο δηλαδή από αυτά που πούλαγε πριν από περίπου 2 χρόνια.

Και μοντέλο-κλειδί σε αυτή την προσπάθεια θα είναι η νέα γενιά της Fabia, η οποία για πρώτη φορά στην Ιστορία θα θέσει υψηλότατους στόχους στην κατηγορία των μικρών, ώστε να διεκδικήσει όσο το δυνατόν περισσότερα νούμερα πωλήσεων.

Για το λόγο αυτό και το νέο μοντέλο θα βασιστεί σε νέο πάτωμα, θα λάβει νέους κινητήρες, ενώ θα ενισχυθεί και σχεδιαστικά, λαμβάνοντας περισσότερα εφόδια από ποτέ!

Επιβλητικό παρουσιαστικό

Σε ό,τι αφορά στο design της νέας Fabia, αυτό θα βασιστεί πάνω στη νέα σχεδιαστική γραμμή της μάρκας που μας εισάγει φέτος το Rapid και η οποία θα είναι ορατή κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα του μοντέλου.

Θα έχουμε λοιπόν εκεί μια νέα μάσκα, με κάθετες γρίλιες, χρωμιωμένο περίγραμμα, αλλά και το ραφιναρισμένο λογότυπο της Skoda, που τοποθετείται πλέον στη μύτη του καπό.

Τα φωτιστικά από την πλευρά τους είναι μεγαλύτερα σε διαστάσεις και με μακρόστενο σχήμα, ενσωματώνουν δε και φώτα ημέρας LED, ενώ αντίστοιχη σχεδίαση διαθέτουν και οι προβολείς ομίχλης.

Το τελικό αποτέλεσμα, αναμένεται να προσδώσει στη νέα Fabia μια πιο επιβλητική εικόνα από τη σημερινή.

Εκτός τώρα του εμπρόσθιου τμήματος, στο πίσω μέρος του μοντέλου η οροφή θα πέφτει και πάλι αρκετά κάθετα, ενώ τα φωτιστικά θα έχουν νέα σχεδίαση με λάμπες σε διάταξη «C».

Βασισμένη σε νέα πλατφόρμα με 3κύλινδρους turbo

Στο τεχνικό κομμάτι, η επόμενη γενιά της Fabia θα χτιστεί πάνω σε ένα καινούργιο πάτωμα, την περίφημη MQB πλατφόρμα του VW Group.

Για την πλατφόρμα αυτή έχουν γίνει αρκετές αναφορές, αφού πάνω της θα βασιστούν όλα τα σημαντικά νέα μοντέλα των εταιρειών του ομίλου, από τις νέες γενιές των Audi A3, SEAT Leon και VW Golf, μέχρι τις επόμενες Skoda Octavia και Superb.

Το δάπεδο αυτό, θα συμβάλει στη συνολική μείωση του βάρους της νέας Fabia, ώστε μαζί και με μια νέα γενιά 3κύλινδρων turbo άμεσου ψεκασμού, να πριμοδοτηθούν επιδόσεις και κατανάλωση καυσίμου.

Στο κομμάτι των διαστάσεων, η νέα Fabia αναμένεται να μεγαλώσει ελαφρώς σε σχέση με σήμερα, κάτι που θα ωφελήσει τους χώρους των επιβατών, αλλά και θα μεγαλώσει το πορτ-μπαγκάζ.

Πηγή: autotriti.gr