Το πρόβλημα των Honda με τα ελαστικά παραμένει, αν και πλέον δεν έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα ζεσταίνονται, αλλά με το chatter (υψίσυχνη ταλάντωση) που προξενούν στη μοτοσυκλέτα.
Ο αυστραλός πρωταθλητής κατευθύνεται στο τελευταίο Assen GP της καριέρας του, προσδοκώντας να βάλει τέλος στο σερί νικών του Jorge Lorenzo και να μειώσει τη βαθμολογική διαφορά τους που ανέρχεται σε 25 βαθμούς. Ο Ισπανός όμως έχει κερδίσει τους 3 τελευταίους αγώνες.
Πέρσι στην ολλανδική πίστα ο Stoner έπεσε στον πρώτο γύρο από κρύα λάστιχα, ταυτόχρονα με τους Aoyama (αντικαθιστούσε τον τραυματία Pedrosa) και Dovizioso. Η πτώση του κληροδότησε μια κάκωση στον αυχένα που τον ταλαιπωρεί ακόμα, παρά τις φυσικοθεραπείες που έχει κάνει.
Ο Stoner από την άλλη τερματίζει στο βάθρο του Dutch TT κάθε χρόνο από το 2007 και μετά, χρονιά που πήρε το πρώτο του πρωτάθλημα, τότε με την Ducati. Το 2008 πήρε τη νίκη, πάλι με Ducati.
«Στο Assen είχα κάποια δυνατά αποτελέσματα, αλλά και κάποια άσχημα. Ελπίζω ότι φέτος θα μπορέσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί και να αποφύγουμε οποιονδήποτε τραυματισμό. Ο περσινός στον αυχένα με ταλαιπωρεί ακόμα», αποκάλυψε ο Casey.
O Αυστραλός αδιαφορώντας για τον πόνο επέστρεψε στη RC212V και προσπάθησε να πιάσει το Ben Spies, αλλά η διαφορά τους ήταν ήδη πολύ μεγάλη. Ο Αμερικανός κέρδισε έτσι το πρώτο του MotoGP, o Stoner τερμάτισε 2ος και ο Rossi 4ος.
Η «ασυμβατότητα» των Honda με τα Bridgestone όμως συνεχίζεται και ήδη έχει επηρεάσει την απόδοση του Stoner, στερώντας του φέτος τη νίκη σε έναν τουλάχιστον αγώνα. Οι εργοστασιακές RC213V αδυνατούν να τα «βρουν» με τα φετινά, πιο μαλακά λάστιχα, κατάσταση που δεν διόρθωσε η εμφάνιση των νέων 33αριών μπροστινών.
«Στο Assen η μοτοσυκλέτα βρίσκεται για μεγάλο διάστημα στα όρια της γόμας, κατάσταση που δυστυχώς, για την ώρα, κάνει τη μοτοσυκλέτα μας να μειονεκτεί. Οπότε θα χρειαστεί πολλή δουλειά την Πέμπτη και την Παρασκευή για να βελτιωθούμε και να μπορούμε να θεωρηθούμε ανταγωνιστικοί», πρόσθεσε ο Stoner.
«Ελπίζω ότι ο καιρός θα μας συμπαρασταθεί, γιατί χρειαζόμαστε το μάξιμουμ του χρόνου στην πίστα, προκειμένου να επιλύσουμε τα διάφορα ζητήματα της μοτοσυκλέτας. Έχουμε μπροστά μας τρεις συνεχόμενους αγώνες, το Assen, το Sachsenring και το Mugello. Πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι».
Ο τρίτος της βαθμολογίας Dani Pedrosa δεν νομίζει ότι μειονεκτεί επειδή έχασε τον περσινό αγώνα, αλλά ανησυχεί για τον καιρό και το πώς θα προσαρμοστεί στο νέο μπροστινό λάστιχο.
«Δεν αγωνίστηκα εδώ πέρσι γιατί ήμουν τραυματίας, αλλά είναι μια πίστα που την γνωρίζω καλά. Το Assen έχει ευμετάβλητο καιρό, αλλά ελπίζω ότι θα έχουμε κάποιες περιόδους με την πίστα στεγνή, ώστε να μπορέσουμε να σετάρουμε τη μοτοσυκλέτα ώστε να γίνει πιο εύκολη».
«Χρειαζόμαστε ακόμα χρόνο με το νέο μπροστινό ελαστικό και ελπίζω ότι θα καταφέρουμε να κάνουμε κάποια πρόοδο αυτήν την εβδομάδα. Στο Assen είναι σημαντικό να έχει καλή αίσθηση μπροστά, γιατί υπάρχουν πολλές γρήγορες στροφές. Ανυπομονώ να αγωνιστώ στην Ολλανδία και να κάνω το καλύτερο δυνατό».
Τα Ελεύθερα Δοκιμαστικά στο Assen ξεκινούν την Πέμπτη, αφού παραδοσιακά ο αγώνας διεξάγεται το Σάββατο.