Το χρονικό πλάνο παραγωγής της Horex VR6 θυμίζει το «γεφύρι της Άρτας» από τις συνεχείς αναβολές. Ωστόσο τώρα κάποια διέξοδος αρχίζει να διαφαίνεται καθώς κυκλοφόρησε «εργοστασιακό» βίντεο για την προετοιμασία της αγοράς.

Η πληθωρική VR6 που την έχουμε «προϋπαντήσει» ξανά, έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον λόγω των σχεδιαστικών επιλογών της και ειδικά του κινητήρα που μοιάζει πολυκύλινδρος σε σειρά, είναι όμως ένας V-6 με πολύ μικρή περιεχόμενη γωνία, μόλις 15ο.

Αν για την «απλή» έκδοση των 161 ίππων η ώρα πλησιάζει, για την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 200 ίππων, δεν γίνεται ούτε λόγος ακόμη. Οι προσπάθειες έχουν εστιαστεί στο να γίνει μια αρχή πριν συμπληρωθεί ολόκληρος χρόνος από την αρχική ανακοίνωση της διάθεσης της μοτοσυκλέτας που ήταν για το Σεπτέμβριο του 2011.

Η αναβολές αποδόθηκαν στην καθυστέρηση διάθεσης κάποιων εξαρτημάτων από εξωτερικούς προμηθευτές αλλά και στο ότι οι νεότερες μετρήσεις καυσίμων βρέθηκαν πολύ κοντά στα ανώτατα επιτρεπόμενα όρια.

Η μοτοσυκλέτα γύρισε πίσω στα σχεδιαστήρια για να προστεθούν ένας δεύτερος καταλύτης και ένα σύστημα μείξης των καυσαερίων με αέρα για την μετάκαυσή τους πριν ακόμη φτάσουν στους καταλυτικούς μετατροπείς.

Στόχος της γερμανικής εταιρείας είναι ο κινητήρας να καλύπτει και τις επόμενες, ακόμη πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων χωρίς να κάνει σημαντικές υποχωρήσεις στην απόδοση. Εκεί τα αποθέματα βέβαια είναι μεγάλα από τα 1.218 κ.εκ. του κινητήρα καθώς τα 10 χιλιογραμμόμετρα (kgm) ροπής έρχονται μόλις στις 3.500 σ.α.λ.

Αν και διαφαίνεται ότι η ώρα είναι κοντά, δεν υπάρχει ενημέρωση για την τιμή παρά μόνο κάτι στο περίπου και το «περίπου» νούμερο είναι οι 20.000 ευρώ.

Προς το παρόν δείτε το πρόσφατο βίντεο της Horex για να φρεσκάρουμε για μια ακόμη φορά το καλωσόρισμα.