Η σεζόν 2012 στα MotoGP έχει μόλις ανατείλει, αλλά οι ομάδες έχουν ήδη αρχίσει τις αλλαγές, κυνηγώντας το τέλειο σύνολο. Ο βασικός παίκτης στον τομέα των πλαισίων, η εγγλέζικη FTR (που κατασκευάζει και το αλουμινένιο πλαίσιο της Ducati GP12) βλέπει τα πλαίσιά της στην κατηγορία Moto3 να αναδεικνύονται σε κορυφαία επιλογή. Δεν τα πάει όμως εξίσου καλά και στις 2 μεγαλύτερες κατηγορίες, Moto2 και MotoGP.

Η πιο σημαντική απώλεια για την εταιρεία που εδρεύει στο Buckingham ήταν η αποστασία του Julian Simon (της ομάδας Blusens Avintia BQR). Σύμφωνα με το ισπανικό Motociclismo, ο Simon ζήτησε από την ομάδα του να εγκαταλείψει το πλαίσιο της FTR για χάρη εκείνου της ελβετικής Suter, μετά την 15η θέση στο Qatar.

Ο Simon αντιμετώπισε προβλήματα καθ’ όλη τη διάρκεια των Δοκιμών πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, ειδικά στην είσοδο της στροφής και στο φρενάρισμα. Σύμφωνα με την εφημερίδα, ο Ισπανός δεν ένιωσε ποτέ άνετα και ασφαλής με το μπροστινό της μοτοσυκλέτας του.

Η επιλογή της Suter θυμίζει μια παρόμοια απόφαση που είχε επιβάλλει το 2010, όταν η ομάδα Aspar εγκατέλειψε το πλαίσιο της RSV για χάρη και πάλι της Suter. Εκείνη τη χρονιά ο Simon τερμάτισε δεύτερος στο πρωτάθλημα της Moto2, πίσω από τον Toni Elias.

Όμως η ομάδα Avintia αλλάζει προμηθευτή και στα MotoGP, μια κίνηση που δεν ξενίζει και τόσο. Από τον αγώνα στη Jerez και μετά, ο Ivan Silva θα οδηγεί το πλαίσιο από ανθρακονήματα της Inmotec, εγκαταλείποντας επίσης την FTR.

Το νέο πλαίσιο βασίζεται σε εκείνο που χρησιμοποιεί ο Lucas Mahias στο ισπανικό πρωτάθλημα CEV Moto2 και με το οποίο κέρδισε τον τελευταίο αγώνα του 2011 στην Jerez –υπό βροχή όμως…

Η αλλαγή αναμενόταν, καθώς η BQR (η οποία τρέχει τις ομάδες της Avintia στις 3 κατηγορίες) συνεργάζεται ήδη στενά με την Inmotec. Μάλιστα αρχικά σχεδίαζε να χρησιμοποιήσει την Inmotec V4 στα MotoGP. Όμως μετά τις πρώτες δοκιμές στην Βαλένθια πέρσι τον Νοέμβριο το σχέδιο εγκατελείφθηκε, και αποφασίστηκε να τρέξει με την FTR Kawasaki που δοκίμασε τότε ο Κολομβιανός αναβάτης της ομάδας, Yonni Hernandez. O Hernandez, ο οποίος μέχρι σήμερα είναι ταχύτερος από τον Ισπανό συναθλητή του, Ivan Silva, θα συνεχίσει με το πλαίσιο της FTR. Ο Silva θα χρησιμοποιήσει εκείνο της Inmotec πάντα με τον κινητήρα της Kawasaki.

Παρά τις απώλειες πάντως, το κύρος της FTR δεν πλήττεται, καθώς στην Moto3 πετάει. Η ομάδα Laglisse με τους Efren Vazquez και Adrian Martin εγκαταλείπουν το πλαίσιο της Honda για το εγγλέζικο, μετά την απογοητευτική απόδοση στους πρώτους αγώνες. Θα ακολουθήσει και η Gresini.

Η κίνηση είναι αναμενόμενη, καθώς η ιταλική ομάδα CRT συνεργάζεται ήδη με την FTR στα MotoGP, αγοράζοντας πλαίσια για τη μοτοσυκλέτα που οδηγεί ο Michele Pirro –με τον κινητήρα Ten Kate Honda.