Με τον αρχικό 1.000άρη κινητήρα των 60 ίππων, το VW up! επιτείνει τον αστικό του προσανατολισμό, προσφέροντας ακόμη πιο οικονομικές μετακινήσεις εντός πόλεως, χωρίς να χάνει σημαντικά σε επιδόσεις.
Το VW up! είναι το νέο αυτοκίνητο πόλης της γερμανικής φίρμας, το οποίο με την απλότητά του, την πρακτικότητα και τη χαμηλή κατανάλωση, διεκπεραιώνει με ευκολία το πακέτο σπίτι-δουλειά-καθημερινές οικογενειακές υποχρεώσεις, που συνήθως απαιτείται από ένα αυτοκίνητο του είδους.
Αυτό είναι δε περισσότερο ορατό στην έκδοση με τον οικονομικό 1.000άρη κινητήρα των 60 ίππων, η οποία είναι και η φθηνότερη έκδοση στη γκάμα. Με κόστος λοιπόν 8.990 ευρώ, το up! των 60 ίππων προσφέρει 4 αερόσακους και air condition, ενώ αν ανέβει η τιμή στα 10.150 ευρώ, τότε αποκτάται η έκδοση με επιπλέον ESP, στροφόμετρο, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και ηχοσύστημα.
Ευέλικτο στην πόλη, σταθερό στην εθνική
Το up! με τις μικρές εξωτερικές του διαστάσεις, την καλή ορατότητα και το κοφτερό τιμόνι, βοηθά ιδιαίτερα στην ευελιξία εντός πόλεως και στην ευκολία κατά το παρκάρισμα. Και πέρα από αυτό, η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει την απαραίτητη ασφάλεια στις στροφές και στην ευθεία, με μια μικρή ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους να παρατηρείται μόνο στα πολλά χιλιόμετρα.
Από πλευράς άνεσης, παρότι ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας δυσανασχετεί μερικές φορές κατά το πέρασμα από ανωμαλίες, η συνολική άνεση που προσφέρει το αρχικό up! κρίνεται αρκετά καλή.
Εσωτερικό-Χώροι: Σχεδιαστικά λιτό, αλλά ποιοτικό και ευρύχωρο
To εσωτερικό του up! διακρίνεται για την απλή του σχεδίαση, αλλά και για την πολύ καλή του εργονομία σε ό,τι αφορά στους διακόπτες και τα χειριστήρια στο ταμπλό. Από την άλλη βέβαια δεν λείπουν κάποια ατοπήματα, όπως κυρίως ο χειρισμός του κάθε παραθύρου μόνο από ένα διακόπτη σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου.
Ποιοτικά, τα σκληρά πλαστικά που ντύνουν το ταμπλό ξεχωρίζουν για τη σωστή τους κατασκευή και το καλό φινίρισμα και συναρμογή. Από πλευράς χώρων, τέλος, το up! μεταφέρει χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις 4 επιβάτες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ είναι μεγάλο για την κατηγορία (251 λτ.).
Κινητήρας: Οικονομικός και «ζωηρός»
Στην αρχική έκδοση του up!, με ένα 1.000άρι μοτέρ 60 ίππων, οι επιδόσεις του μίνι της VW κρίνονται πολύ καλές. Σημειώνεται μια μικρή διαφορά μόνο 1,0 δλ. σε όλες σχεδόν τις μετρήσεις σε σχέση με το ισχυρότερο up! των 75 ίππων, κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο κινείται με άνεση σε ρυθμούς πόλης και μόνο στον αυτοκινητόδρομο θα απαιτηθούν κάποιες παραχωρήσεις και κατεβάσματα σχέσεων του κιβωτίου των 5 σχέσεων κατά το προσπέρασμα.
Από την άλλη βέβαια, η οικονομία που προσφέρει το μοτέρ αυτό είναι αρκετή και τα 4,5 λτ. μέσης κατανάλωσης ανά 100 χλμ. που ανακοινώνει η VW, είναι από τα πιο χαμηλά στην κατηγορία.
Πηγή: autotriti.gr