H Ford ανακοίνωσε την έναρξη της παραγωγής του ηλεκτρικού Focus, ενώ στην προσεχή έκθεση του Ντιτρόιτ, θα παρουσιάσει δύο υβριδικές εκδόσεις του C-Max, με τη μία να φορτίζει στην πρίζα.
Ηλεκτρικό Focus
Αφού λανσάρισε τον περασμένο Δεκέμβριο το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα, το Transit Connect Electric, η Ford ανακοίνωσε πως ξεκινάει την παραγωγή του ηλεκτρικού Focus στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Μίσιγκαν.
Η Ford δηλώνει πως το Focus είναι το πρώτο πενταθέσιο ηλεκτρικό όχημα του κόσμου, του οποίου οι ενεργειακές απαιτήσεις (MPGe) είναι αντίστοιχες με κατανάλωση 2,3 λτ./100 χλμ. Πάντα σύμφωνα με την εταιρεία, το Focus Electric χρειάζεται μόλις τρεις ώρες για να φορτίσει πλήρως τις μπαταρίες του σε μία πρίζα 240V, ένας χρόνος που είναι περίπου στο μισό από τον αντίστοιχο του μεγάλου τους ανταγωνιστή, του Nissan Leaf.
Επιπλέον, πάντα σε σύγκριση με το ιαπωνικό μοντέλο, το αυτοκίνητο της Ford προσφέρει διπλάσια αυτονομία, καθώς για κάθε μία ώρα φόρτισης αντιστοιχούν μέχρι και 50 χλμ. οδήγησης.
Ένας περιορισμένος αριθμός Focus Electric θα είναι διαθέσιμος αρχικά στην Καλιφόρνια, στη Ν. Υόρκη και στο Ν. Τζέρσεϊ, ενώ μέσα στο 2012 θα πάει και σε 15 ακόμα πολιτείες των ΗΠΑ.
Υβριδικά C-Max
H Ford θα παρουσιάσει στην έκθεση του Ντιτρόιτ τα C-Max Hybrid και C-Max Energi plug-in hybrid, τα οποία η εταιρεία ισχυρίζεται πως θα μπορούν να κινούνται σε ηλεκτρική λειτουργία σε υψηλότερες ταχύτητες από οποιοδήποτε άλλο υβριδικό μοντέλο.
Πάντα, σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρείας, το C-Max Energi, το οποίο φορτίζει τις μπαταρίες του στην πρίζα, θα έχει χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος (MPGe) από το Toyota Prius plug-in hybrid, ενώ θα προσφέρει αυτονομία 800 χλμ. Επιπλέον, η «απλή» υβριδική έκδοση θα καίει λιγότερα καύσιμα από το Prius V.
Αμφότερες οι εκδόσεις θα φέρουν ένα 2λιτρο ατμοσφαιρικό σύνολο βενζίνης, το οποίο θα συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο παίρνει ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου. Η νέα «αρχιτεκτονική» του συστήματος επιτρέπει στους δύο κινητήρες να λειτουργούν είτε αυτόνομα είτε παράλληλα.
Το ηλεκτρικό μοτέρ κινεί το όχημα σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ το θερμικό σύνολο επεμβαίνει όταν χρειαστεί ή αναλαμβάνει να φορτίζει τις μπαταρίες. Επιπλέον, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, ξαναχρησιμοποιεί περισσότερο από το 95% της ενέργειας του φρεναρίσματος.
Πηγή: autotriti.gr