Το νέο Tucson είναι ένα σημαντικό αυτοκίνητο για τη Hyundai, καθώς με τολμηρό και σπορ σχεδιασμό, υψηλά επίπεδα άνεσης και ευκολίας αλλά και εκτεταμένες νέες τεχνολογίες, επεκτείνει την πρωτοποριακή θέση της εταιρείας στην κατηγορία των SUVs.
Η σπορ εξωτερική του σχεδίαση δημιουργεί μια SUV εμφάνιση, με τη σχεδιαστική φιλοσοφία να ενσωματώνει ένα κομψό, αστικό ύφος σε συνδυασμό με την ισχυρή ανθεκτικότητα ενός τυπικού SUV.
Η Hyundai για άλλη μια φορά έλαβε διεθνή αναγνώριση για το σχεδιασμό του Tucson από το διακεκριμένο θεσμό iF Design Awards. Το νέο Tucson κέρδισε το βραβείο iF Design 2016 στην κατηγορία «Προϊόν», της ενότητας «Αυτοκίνητα/Οχήματα/Ποδήλατα».
Στο μπροστινό μέρος του νέου Tucson κυριαρχεί η “Cascading” μάσκα, η οποία συνδέεται με προβολείς LED για να δημιουργήσει μια ξεχωριστή ταυτότητα. Μια οριζόντια μπάρα σε σχήμα φτερού εμφανίζεται στο μπροστινό προφυλακτήρα, η οποία ενσωματώνει τα φώτα ημέρας LED και χαρίζει στο αυτοκίνητο ένα μοναδικό στυλ.
Με τη μετακίνηση του Α-πυλώνα πίσω αποσυνδέεται οπτικά το μακρύ καπό, τονίζοντας το κομψό προφίλ. Το ελλειπτικό και όχι ημικυκλικό σχήμα των θόλων των τροχών συμβάλλει στην ευέλικτη και δυναμική εμφάνιση, ακόμη και όταν το όχημα είναι ακίνητο. Η εκφραστική «Ζ» χαρακτηριστική γραμμή πάνω από τους θόλους των πίσω τροχών δημιουργεί ένα σχεδιαστικά γλυπτό πλευρικό προφίλ.
Το πίσω μέρος διαθέτει καθαρή σχεδίαση με οριζόντιες γραμμές που ρέουν από τους θόλους των πίσω τροχών και τονίζονται από τα λεπτά πίσω φώτα.
Το εσωτερικό συνδυάζει την κομψότητα με την εργονομία, καθώς ο στόχος της ομάδας σχεδίασης ήταν να διασφαλίσει ότι όταν οι πιθανοί αγοραστές μπουν για πρώτη φορά στο εσωτερικό του οχήματος, θα εντυπωσιαστούν ενστικτωδώς από την ευρυχωρία της καμπίνας και την προσοχή που δίνεται στην παραμικρή λεπτομέρεια.
Με την εισαγωγή νέων μαλακών, υψηλής ποιότητας υλικών σε όλες τις επιφάνειες της καμπίνας, το εσωτερικό έχει υποστεί εκτεταμένες εργονομικές δοκιμές, ώστε να διασφαλιστεί η ευκολία χρήσης καθώς και μια ευχάριστη και άνετη εμπειρία.
Η απλότητα της κεντρικής κονσόλας υπογραμμίζεται από τη νέα οριζόντια διάταξή της. Η κεντρική κονσόλα είναι εφοδιασμένη με μια μεγάλη, μη ανακλαστική οθόνη προβολής 8-ιντσών με τεχνολογία αφής capacitive για το σύστημα πλοήγησης νέας γενιάς, το οποίο είναι περισσότερο από τρεις φορές ταχύτερα από ό, τι της προηγούμενης έκδοσης. Προσφέρεται με μια επτά (7) ετών δωρεάν συνδρομή στην υπηρεσία TomTom LIVE services, όπου διαθέτει πληροφορίες, όπως κυκλοφοριάκη κίνηση, τοποθεσίες/Μέρη, κάμερες ταχύτητας και καιρικές συνθήκες. Μπορεί να προτείνει διαδρομές όχι μόνο βασιζόμενο στην ταχύτερη χιλιομετρική απόσταση, αλλά και στο χρόνο που απαιτείται για να φτάσουμε στον τελικό προορισμό. Η λειτουργία της Κυκλοφοριακής κίνησης (TomTom traffic) επιτρέπει την πληροφόρηση του οδηγού σε πραγματικό χρόνο για την κυκλοφοριακή κίνηση στους δρόμους, τα οδικά έργα και παρέχει αξιόπιστη εκτιμώμενη ώρα άφιξης (ETA) στο προορισμό μας. Επίσης, έχει περισσότερες επιλογές διαδρομών με γρήγορο ενημερωμένο υλικό χαρτών που μπορεί να αποθηκευθεί σε κάρτα SD.
Για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση απρόσμενων καταστάσεων που απαιτούν αυξημένη προσοχή, το σύστημα πλοήγησης προειδοποιεί τον οδηγό όταν πλησιάζει σε κάμερα (κάμερα σταθερής ταχύτητας, κινητή κάμερα ταχύτητας ή φανάρι) σε χώρες όπου αυτό επιτρέπεται. Επιπροσθέτως, με απευθείας σύνδεση ερευνά για σημεία ενδιαφέροντος με την υπηρεσία TomTom Places και έτσι βοηθά τον οδηγό να λάβει τις καλύτερες αποφάσεις που εξοικονομούν χρόνο, μειώνουν το στρες και βελτιώνουν την οδική ασφάλεια.
Ένα νέο DAB και ψηφιακό ραδιόφωνο με έξι ηχεία είναι επίσης διαθέσιμο. Περαιτέρω συνδεσιμότητα παρέχεται μέσω USB και AUX στην κεντρική κονσόλα.
Άνεση και ευελιξία
Το νέο Tucson είναι βασισμένο σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα που χαρίζει στο C-SUV πλούσιες εσωτερικές διαστάσεις. Η βελτιστοποίηση του χώρου παρέχει στους επιβάτες και τις αποσκευές τους ένα άνετο και ευάερο εσωτερικό, καθώς επίσης ένα σημαντικό χωρητικότητας 513 λίτρων (VDA 211) χώρο αποσκευών με όλα τα καθίσματα σε όρθια θέση. Ο χώρος αποσκευών τριπλασιάζεται με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα φθάνοντας στα 1.503 λίτρα.
Μια σειρά από έξυπνα και λειτουργικά χαρακτηριστικά προσθέτουν φινέτσα στην καμπίνα και ενισχύουν την οδηγική εμπειρία. Για αυξημένη άνεση στο εσωτερικό, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν τα θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα καθώς και το υδραυλικό τιμόνι.
Επίσης, για πρώτη φορά στην κατηγορία διατίθεται το σύστημα ψύξης καθισμάτων, ένα μοναδικό χαρακτηρικό του οχήματος. Τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν επιπλέον μαξιλάρια για ενισχυμένη στήριξη και άνεση και μπορούν να παραγγελθούν με οκτώ τρόπους ρύθμισης και αμφίδρομης οσφυϊκής υποστήριξης για το κάθισμα του οδηγού. Για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων διατίθενται θερμαινόμενα καθίσματα με ανακλινόμενες πλάτες και πρακτικούς αεραγωγούς για αυξημένη άνεση.
Μια έξυπνη ηλεκτρική πίσω πόρτα (η οποία ανοίγει με την προσέγγιση του κλειδιού του κατόχου στο όχημα) εξυπηρετεί την άμεση τοποθέτηση πραγμάτων στο εσωτερικό του οχήματος καθώς επίσης και το Smart Parking Assist System (SPAS), διευκολύνει το παρκάρισμα του οχήματος. Δύο επιπλέον χαρακτηριστικά που αυξάνουν τη λειτουργικότητα του οχήματος στην καθημερινή χρήση.
Πακέτο Ενεργητικής και Παθητικής Ασφάλειας
Το νέο Tucson, έλαβε τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό αξιολόγησης οχημάτων Euro NCAP. Το αποτέλεσμα υπογραμμίζει τα οφέλη της προσέγγισης της φίρμας για τη διάθεση των νέων τεχνολογιών στο ευρύ κοινό και των χαρακτηριστικών ασφαλείας σε όλο το φάσμα των οχημάτων της.
Η εισαγωγή των νέων τεχνολογιών αποδεικνύει ότι το Tucson είναι ένα από τα πιο πλήρως εξοπλισμένα οχήματα στην κατηγορία του, αναφορικά με τα χαρακτηριστικά ασφαλείας. Μέρος του εξοπλισμού του οχήματος, μεταξύ άλλων, αποτελούν τα κάτωθι σύστηματα :
Διαχείριση Ευστάθειας – Vehicle Stability Management (VSM)
Για πρόσθετη ασφάλεια του οχήματος το σύστημα Διαχείρισης Ευστάθειας (VSM) συνδυάζει το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (ESC) και το σύστημα Motor Driven Power Steering (MDPS) για να βοηθήσουν τον οδηγό να διατηρήσει τον έλεγχο του οχήματος σε περίπτωση επείγοντος χειρισμού. Σε περιπτώσεις επιτάχυνσης ή φρεναρίσματος σε επιφάνειες με διαφορετικά επίπεδα πρόσφυσης, το σύστημα VSM εφαρμόζει επιλεκτικά δυνάμεις διεύθυνσης για να καθοδηγήσει διαισθητικά τον οδηγό να παραμείνει σε ορθή πορεία.
Speed Limit Information Function (SLIF)
Το σύστημα Speed Limit Information Function (SLIF) χρησιμοποιεί την εμπρός κάμερα και πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης για τον εντοπισμό πινακίδων ορίου ταχύτητας και εμφανίζει το όριο ταχύτητας σε πραγματικό χρόνο. Οι πληροφορίες εμφανίζονται τόσο στην οθόνη του συστήματος πλοήγησης όσο και στο σύμπλεγμα TFT.
Για τους επιβαίνοντες υπάρχουν έξι αερόσακοι, συμπεριλαμβανομένων του οδηγού, των επιβατών, πλευρικούς και αερόσακους τύπου κουρτίνας.
Active Hood System (AHS)
Τεχνολογία «ενεργού καπό» για αυξημένη προστασία πεζών και ποδηλατιστών. Το σύστημα Active Hood αυξάνει το καπό του οχήματος προκειμένου να αμβλυνθούν οι επιπτώσεις σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης. Είναι στάνταρ στο Tucson, προέρχεται από Premium κατηγορίες, και έχει εξελιχθεί ώστε να ανταποκρίνεται σε ενήλικες αλλά και σε παιδιά.
Δομή αμαξώματος
Η νέα δομή του αμαξώματος διαθέτει 51% χάλυβα υπερ-υψηλής αντοχής (Advanced Ηigh Strength Steel) με μεταλλουργική τεχνολογία θερμού πρεσαρίσματος, αυξάνοντας την στρεπτική ακαμψία του οχήματος (από 48%) για να προσφέρει μεγαλύτερη αντοχή σε περιπτώσεις πρόσκρουσης. Μια νέα ατσάλινη υψηλής αντοχής συσκευή προστασίας πλευρικής πρόσκρουσης έχει εγκατασταθεί στις πόρτες του οχήματος και επιτρέπει μια πιο ομοιόμορφη κατανομή των δυνάμεων κρούσης.
Τετρακίνηση με σύστημα ATCC
Με ταχύτατη κατανομή ισχύος μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών από 100:0 έως 50:50, και με το προηγμένο σύστημα Advanced Traction Cornering Control (ATCC), το 4WD Hyundai Tucson ανιχνεύει την πιθανότητα απώλειας πρόσφυσης πριν αυτή συμβεί και ενεργεί αποτρεπτικά, ώστε να κρατά πολύτιμη ευστάθεια αλλά και ταχύτητα σε κάθε στροφή.
Αυτόνομο Σύστημα Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης
Το νέο Tucson είναι εξοπλισμένο με ένα αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, που ενεργοποιεί την αυτόματη πέδηση κάθε φορά που εντοπίζει απρόβλεπτες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Χρησιμοποιώντας αισθητήρες ραντάρ και κάμερα, το σύστημα λειτουργεί σε τρία στάδια, αρχικά προειδοποιεί τον οδηγό οπτικά και ακουστικά, ενώ αυξάνει σταδιακά τη δύναμη πέδησης.
Εάν υποθετικά προβλεφθεί πρόσκρουση, το σύστημα θα εφαρμόσει αυτόματα το σύστημα των φρένων, με πλήρη δύναμη πέδησης, για την αποφυγή ή τον μετριασμό της σύγκρουσης. Η ενεργοποίηση για την ανίχνευση πεζών είναι μέχρι 70 km/h, ενώ τα άλλα οχήματα ανιχνεύονται έως και 180 km/h.
Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας
Επιπρόσθετα, ένα σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας (LKAS) συμβάλλει στην ενεργητική ασφάλεια, με την αποφυγή ακούσιας εξόδου από μια λωρίδα που προκαλείται από απόσπαση της προσοχής του οδηγού. Το σύστημα LKAS προειδοποιεί τον οδηγό ηχητικά και οπτικά πριν από την διορθωτική κίνηση επαναφοράς της διεύθυνσης για να καθοδηγήσει τον οδηγό. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τρεις διαφορετικές λειτουργίες στον πίνακα οργάνων: Lane Departure Warning, Standard LKA και Active LKA.
Ανιχνευτής Blind Spot
Xρησιμοποιώντας το ραντάρ του οχήματος, ο ανιχνευτής Blind Spot (BSD) σε συνδυασμό με τη λειτουργία Lane Change Assist παρακολουθεί τις πίσω γωνίες του οχήματος και εάν εντοπιστεί άλλο όχημα, μια οπτική ειδοποίηση εμφανίζεται στους εξωτερικούς καθρέπτες. Αν ο οδηγός, στη συνέχεια, ενεργοποιήσει τους ανιχνευτές ένα ηχητικό σήμα εκπέμπεται αμέσως. Αυτό ισχύει επίσης και σε περίπτωση αλλαγής λωρίδας όταν ανιχνεύεται άλλο όχημα.
Rear-Cross Traffic Alert (RCTA)
Χρησιμοποιώντας τους αισθητήρες BSD του συστήματος Rear-Cross Traffic Alert (RCTA) μειώνεται ο κίνδυνος σύγκρουσης κατά την όπισθεν του οχήματος από στενούς χώρους με χαμηλή ορατότητα. Χρησιμοποιώντας ένα ραντάρ διερευνάται μια περιοχή εκτάσεως 180 μοιρών πίσω από το όχημα για τον εντοπισμό εγκάρσιας κίνησης. Σε περίπτωση εντοπισμού κίνησης το σύστημα RCTA προειδοποιεί τον οδηγό οπτικά και ακουστικά.
Κινητήρες και Μετάδοση
Το νέο Tucson διατίθεται με μια από τις μεγαλύτερες γκάμες κινητήρων στην κατηγορία του.
Αυτή περιλαμβάνει δύο κινητήρες βενζίνης: 135 PS (1.6lt GDI) ή 177 PS (1.6lt T-GDI) και επιπλέον τρεις επιλογές Diesel : 115 PS (1.7lt), 136 PS (2.0lt) ή 184 PS (2.0lt υψηλής ισχύος).
Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος 1.6lt T-GDI βενζινοκινητήρας με 177 PS αποδίδει μέγιστη ροπή 265 ΝΜ από 1500 έως 4500 rpm και διατίθεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (7-DCT), το οποίο δίνει τη δυνατότητα επιλογής πλήρως αυτόματης ή σειριακής λειτουργίας.
7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7-DCT) είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά στην γκάμα των SUVs της Hyundai. Σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε in-house από την ίδια την εταιρία και είναι ένα σύστημα που προσφέρει στους οδηγούς τη δυνατότητα επιλογής πλήρως αυτόματης λειτουργίας (ιδανικό για οδήγηση στην πόλη) ή σειριακής λειτουργίας, επιλέγεται από το μοχλό για μεγαλύτερη εμπλοκή του οδηγού. Το νέο σύστημα 7-DCT προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με ένα αυτόματο κιβώτιο. Για παράδειγμα, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 μειώνονται και η απόδοση βελτιώνεται ενώ ταυτόχρονα διατηρείται η ποιοτική μετακίνηση.
Το κιβώτιο ταχυτήτων αυτό διαθέτει μια εξαιρετική σχέση μετάδοσης που μειώνει τις στροφές του κινητήρα κατά τη διάρκεια ταξιδίου με μεγάλες ταχύτητες, βελτιώνοντας παράλληλα την οικονομία καυσίμου και τη μείωση των εκπομπών καυσαερίων. Σε σύγκριση με ένα αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, η απόδοση των καυσίμων θα μπορούσε να αυξηθεί έως και 20%.
Επιπρόσθετα, συναντούμε το Sport Mode στο Tucson 1.7diesel 141 ίππων με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, όπου αλλάζει την ανταπόκριση τιμονιού, κινητήρα, κιβωτίου και πεντάλ.
Σύστημα τετρακίνησης
Ο 1.6lt T-GDI βενζινοκινητήρας και ο 2.0lt πετρελαιοκινητήρας μπορούν να συνδυαστούν με ένα σύστημα τετρακίνησης (4WD), το οποίο διατηρεί την υψηλότερη πρόσφυση σε ανώμαλες ή ολισθηρές επιφάνειες και παράλληλα να ενισχύσει τις επιδόσεις στις στροφές. Οι μπροστινοί τροχοί λαμβάνουν 100% της ροπής κατά τη διάρκεια οδήγησης σε κανονικό δρόμο με έως 50% να αποστέλλεται στους πίσω τροχούς αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες. Ένα χειροκίνητο ρυθμιζόμενο «Lock-Mode» διαχωρίζει τη ροπή 50/50 για αυξημένη σταθερότητα σε ταχύτητες μέχρι τα 40 km/h.
Σύστημα Stop & Go
Όλοι οι κινητήρες έχουν βελτιωθεί, ώστε να προσφέρουν αναβαθμισμένη οδηγική ικανότητα και απόδοση καυσίμου, καθώς και να πληρούν τα πρότυπα εκπομπών Euro6. Το ολοκληρωμένο σύστημα Stop & Go (ISG) της Hyundai είναι στάνταρ για τους πετρελαιοκινητήρες 1,7 λίτρων και 2,0 λίτρων (Standard Power, MT / 2WD) καθώς και στον βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων.
Αμάξωμα
Το νέο σασί για την Ευρώπη επικεντρώνεται στην οδηγική άνεση και τη δυναμική οδήγηση. Έχει αναπτυχθεί για τους Ευρωπαίους πελάτες με έμφαση στην οδηγική άνεση χωρίς συμβιβασμούς στη δυναμική οδήγηση. Το νέο σύστημα ηλεκτρικού υδραυλικού τιμονιού (R-ΜDPS) διαθέτει ειδικό λογισμικό και χάρη στην προηγμένη ηλεκτρική υποβοήθηση με το μοτέρ τοποθετημένο στην κρεμαριέρα (premium τεχνολογία από τα μοντέλα της μάρκας Genesis) είναι ακριβές και άμεσο, επιτρέποντας στον οδηγό να αισθάνεται περισσότερο συνδεδεμένος με το αυτοκίνητο και το δρόμο.
Η Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, επίσης, νέα ανάρτηση και τα αμορτισέρ προσφέρουν υψηλά επίπεδα οδηγικής άνεσης. Η εμπρός ανάρτηση με γόνατα MacPherson, διαθέτει ένα νέο ελατήριο επαναφοράς και τέσσερα συνεμπλόκ στο υποπλαίσιο ενισχύοντας την άνεση και μειώνοντας τους κραδασμούς (NVH). Το σύστημα πολλαπλών συνδέσμων στη πίσω ανάρτηση έχει βελτιωθεί για να ενισχυθεί η συνολική δυναμική του οχήματος. Όπως και στο μπροστινό μέρος, το πίσω υποπλαίσιο διαθέτει τέσσερα σινεμπλόκ, ενώ οι άνω και κάτω βραχίονες της ανάρτησης έχουν αυξηθεί σε μήκος για να ενισχυθεί η συνολική απόδοση της ανάρτησης.
Η Hyundai έχει αναπτύξει κάθε στοιχείο του σασί με σκοπό την ενίσχυση της σταθερότητας στις στροφές, ενώ ταυτόχρονα μεγιστοποιεί τα οφέλη του μακρύ μεταξονίου (2.670 χιλιοστών) και του μεγάλου μετατρόχιου για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής συμπεριφοράς και των κρατημάτων εστιάζοντας στις ανάγκες των Ευρωπαϊων καταναλωτών.
Η αναβάθμιση του συστήματος πέδησης περιλαμβάνει μεγαλύτερους δίσκους (305 mm εμπρός / πίσω 302 mm) και κυλίνδρους στον τροχό για να βελτιωθεί η απόσταση φρεναρίσματος και να ενισχυθεί η αντοχή στη χρήση.
Επίσης, ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στις επιδόσεις, όπου βελτιώνονται με το σύστημα Advanced Traction Cornering Control (ATCC), συνδυάζοντας μεταβλητή κατανομή ροπής στους τέσσερεις τροχούς (4WD) και το ESC. Σε περίπτωση υποστροφής, η υψηλότερη ροπή εφαρμόζεται στον πίσω άξονα, ενώ φρενάρει το εσωτερικό του τροχού, βελτιώνοντας τις επιδόσεις στις στροφές.
Το νέο επίσης σύστημα Drive Mode Select (DMS) στην έκδοση με αυτόματη μετάδοση, προσφέρει στους οδηγούς την επιλογή δύο τρόπων οδήγησης – Normal και Sport – με διαφορετικά χαρακτηριστικά στο σύστημα διεύθυνσης και μετάδοσης (για AT ή 7-DCT εκδόσεις).
Άνεση και ηχομόνωση
Η νέα, πιο άκαμπτη δομή του νέου Tucson επέτρεψε στους μηχανικούς της φίρμας να επιτύχουν σημαντικά οφέλη στη μείωση του θορύβου και των κραδασμών / τριγμών (NVH) στην καμπίνα, καθιστώντας τη μια από τις πιο αθόρυθες και εκλεπτυσμένες καμπίνες στην κατηγορία. Η αυξημένη απορρόφηση του ήχου στις βάσεις Α, Β και C των πυλώνων προστατεύει τους επιβαίνοντες από τους οδηγικούς κραδασμούς, ενώ νέα υψηλής πυκνότητας ηχομονωτικά υλικά είναι τοποθετημένα μεταξύ του κεντρικού και πίσω πατώματος για να περιορίζουν την είσοδο του θορύβου.
Στο μπροστινό μέρος ενδοδαπέδια καλύμματα έχουν τοποθετηθεί κάτω από το χώρο του κινητήρα, ενώ στο πίσω μέρος μια αλλαγή στα συνεμπλόκ του πίσω υποπλαισίου απομονώνει την καμπίνα από τις ανωμαλίες του δρόμου που μεταφέρονται μέσω της πίσω ανάρτησης.
Δοκιμασμένο στους Ευρωπαϊκούς δρόμους
Για να διασφαλιστεί ότι οι Ευρωπαίοι πελάτες λαμβάνουν τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό άνεσης και οδηγικής συμπεριφοράς, χειρισμού και συστήματος διεύθυνσης, επιδόσεων και αθόρυβης λειτουργίας, το νέο Tucson αναπτύχθηκε στις εγκαταστάσεις Έρευνας & Τεχνολογίας της Hyundai στην Ευρώπη. Κάθε στοιχείο του συστήματος κύλισης του νέου Tucson είχε δοκιμαστεί για την ενίσχυση της σταθερότητας στις στροφές, ενώ ταυτόχρονα μεγιστοποιεί τα οφέλη του μακρύτερου μεταξόνιου και φαρδύτερου μετατρόχιου για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής άνεσης στους Ευρωπαϊκούς δρόμους.
Οι μηχανικοί της Hyundai ολοκλήρωσαν τη δοκιμή επιταχυνόμενης αντοχής στη διάσημη πίστα Nordschleife Nürburgring, που υποστηρίζει το κέντρο δοκιμών της εταιρείας. Διανύοντας δοκιμές που ισοδυναμούν με 180.000 χιλιόμετρα καθημερινής οδήγησης, ο σχεδιασμός επικεντρώθηκε σε έξι βασικούς τομείς: το σύστημα διεύθυνσης, την ανάρτηση, τα φρένα, τα ελαστικά, τα καθίσματα και τον κλιματισμό, ενώ ταυτόχρονα εξελίσσονται οι ειδικές προσαρμογές της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον βασικό εξοπλισμό του οχήματος.
Κατασκευάζεται στην Ευρώπη
Η Hyundai κατασκευάζει το 100% των νέων Tucson που πωλούνται στις Ευρωπαϊκές αγορές στη μονάδα παραγωγής της εταιρείας στη Δημοκρατία της Τσεχίας, επιβεβαιώνοντας ένα βασικό μέρος της δέσμευσής της για την περιοχή. Αξιοσημείωτο είναι ότι κάθε αυτοκίνητο που παράγεται ελέγχεται ποιοτικά σε ειδική πίστα του εργοστασίου προτού παραδοθεί στον τελικό πελάτη, διασφαλίζοντας κορυφαία ποιότητα παραγωγής.
Η εμπιστοσύνη της φίρμας στην Ευρωπαϊκή ποιότητα κατασκευής του οχήματος, σημαίνει ότι κάθε Tucson φέρει την κορυφαία στην αγορά 5αετή εργοστασιακή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων.
Τα οχήματα που παράγονται σε τοπικό επίπεδο προσφέρουν μια σειρά από οφέλη για τους πελάτες. Όχι μόνο επιτρέπουν στην Hyundai να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη των προδιαγραφών και τα επίπεδα εξοπλισμού που προσφέρουν πραγματική αξία στους καταναλωτές της περιοχής, αλλά επίσης μειώνουν την πολυπλοκότητα και τους περιορισμούς του εργοστασίου, δημιουργώντας εξοικονόμηση κόστους και βελτίωση της αποδοτικότητας.
Τέλος, οι τιμές ξεκινούν από τα 19.930 ευρώ για τη βασική έκδοση 1,6 λίτρων με τους 132 ίππους και φτάνουν στα 32.390 ευρώ για την κορυφαία τετρακίνητη έκδοση των 177 ίππων με το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Νίκος Τσάδαρης