Η Mercedes-Benz 63 AMG προσαρμόζει τις προδιαγραφές της στη θεμελιώδη για το περιβάλλον ανάγκη περιορισμού των εκπομπών CO2.
Το γερμανικό «κτήνος» μέχρι σήμερα εξοπλιζόταν με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα των 6.208 κ.εκ., αποδίδοντας 525 ίππους και 630 Nm ροπής. Τώρα κάτω από το καπό της S 63 AMG κρύβεται ένας κινητήρας μικρότερης χωρητικότητας που περιορίζει σημαντικά τις ενεργειακές της απαιτήσεις, αλλά αυξάνει περισσότερο την ισχύ .
Πρόκειται για έναν νέο V8 κινητήρα άμεσου ψεκασμού καυσίμου 5.461 κ.εκ., με δύο υπερσυμπιεστές καυσαερίων και μέγιστη ισχύ που φτάνει μέχρι και τους 571 ίππους.
Η απόδοση της γερμανικής μπερλίνας έχει αυξηθεί σε σχέση με τη μέχρι σήμερα γνωστή ατμοσφαιρική εκδοχή της, στους 544 ίππους και τα 800 Nm ή ακόμη και στους 571 ίππους και τα 900 Nm ροπής, όταν μιλάμε για τις εκδόσεις με το Performance Package της AMG.
Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.