Την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης για αυτοκίνητα τεχνολογίας Euro 4 ή και παλιότερα στον πράσινο δακτύλιο προτείνει ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου, Δημήτρης Πάτσιος, ενώ επισημάνει πως: «δυστυχώς στη χώρα μας συχνά αφήνεται να εννοηθεί πως η κυκλοφορία υπέργηρων αυτοκινήτων είναι κοινωνική ανάγκη».
Ο ίδιος πάντως εστιάζοντας στο πρόβλημα ρύπανσης της Αθήνας, αλλά και των υπολοίπων μεγάλων πόλεων αναφέρει ότι δεν υπάρχει επαρκής αστυνόμευση. «Αυτό που γίνετε εκτιμούμε ότι αυτή είναι μια εντελώς λάθος προσέγγιση, καθώς έχει αποδειχτεί ότι η ρύπανση στα αστικά κέντρα και η μειωμένη οδική ασφάλεια έχουν δραματικές συνέπειες στην κοινωνία. Υφίσταται λύση, μέσω της παροχής κινήτρων και αντικινήτρων, οι ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων να οδηγηθούν στην αγορά ενός νεώτερου αυτοκινήτου, πχ. δεκαετίας αντί εικοσαετίας που καταφέρνουν να διατηρούν χάρη στους αναποτελεσματικούς ελέγχους των ΚΤΕΟ ή και ορισμένα φορολογικά παράδοξα. Εκτός της αυστηρής λειτουργίας των ΚΤΕΟ, θα πρέπει να ισχύσει επαρκής αστυνόμευση για την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης (για τα αυτοκίνητα Euro 4 ή παλαιότερα) και την είσοδο στο πράσινο δακτύλιο».
Ο Δημήτρης Πάτσιος αναφέρθηκε και στις πωλήσεις Σεπτεμβρίου που σημείωσαν πτώση 10,3% σε σχέση με την περσινή χρονιά.
Ωστόσο οι προβλέψεις του για την φετινή χρονιά είναι θετικές καθώς: «η τρέχουσα εκτίμηση είναι ότι η αγορά θα «κλείσει» λίγο περισσότερο από τις 80.000 ταξινομήσεις, περίπου δηλαδή +6-8% ως προς το 2016. Όπως αναφέρθηκε, η πρόοδος αυτή θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη, ίσως και +10-12%, αν είχε επικρατήσει περισσότερη βεβαιότητα στην οικονομία. Να σημειωθεί, ότι η αγορά, παρά τη μικρή πρόοδο των τελευταίων 3 ετών, παραμένει μακριά (-71,1% επί του παρόντος) από τις επιδόσεις της δεκαετίας 2000-2009, περίοδο που πάντως απείχε σημαντικά από τους κοινοτικούς μέσους όρους».