Όταν πριν λίγους μήνες είχαμε οδηγήσει τη βενζινοκίνητη έκδοση του Suzuki Vitara, είχαμε καταλήξει στο συμπέρασμα: το νέο Vitara, δείχνει προσαρμοσμένο στις σύγχρονες απαιτήσεις και τις επικρατούσες στην ελληνική αγορά συνθήκες, όντας ένα αυτοκίνητο «όλα σε ένα» προσιτό τόσο σε τιμή κτήσης, όσο και σε κόστος κίνησης, ακόμα και στην τετρακίνητη έκδοση που σίγουρα είναι αυτή που του ταιριάζει περισσότερο, αφού είναι το μικρομεσαίο SUV με τις καλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες. Πράγματι, το Vitara προσαρμοσμένο στις σύγχρονες εξελίξεις και στην ελληνική πραγματικότητα, έχει κερδίσει σημαντικό μέρος της ελληνικής αγοράς στην κατηγορία του και δικαιολογεί απόλυτα το βαρύ όνομα που έχει, χρόνια τώρα, στα μικρομεσαία εκτός δρόμου κι αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου στην ελληνική αγορά. Στο άρθρο αυτό θα ασχοληθούμε με την πετρελαιοκίνητη έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου, που οδηγήσαμε πριν αρκετές εβδομάδες και είναι αλήθεια πως δύσκολα αποχωριστήκαμε, αφού μας άρεσε ακόμα περισσότερο από τη βενζινοκίνητη εκδοχή.
Yπέρ
- Σύστημα τετρακίνησης
- Δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου
- Κινητήρας
- Κατανάλωση/Αυτονομία
- Εξοπλισμός
- Ποιότητα κατασκευής
- Φώτα
Κατά
- Κλιμακωτή ρύθμιση πλάτης
- Ασάφεια τιμονιού με μικρή ταχύτητα
- Έλλειψη ρεζέρβας
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: Πετρέλαιο, 4κύλινδρος, 16βάλβιδος, 1.598κ.εκ. Ισχύς: 120 ίπποι/3750σ.α.λ. Ροπή: 32,6χγρμ/1750σ.α.λ. 0-100: 12.4’’ Τελική: 180χλμ/ώρα Κατανάλωση: 6,5 λτ/100χλμ (μέση δοκιμής) Μετάδοση: Στους 4 τροχούς με AllGrip system Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων Ανάρτηση: Μακ Φέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας Φρένα: Αεριζόμενοι/απλοί δίσκοι Διαστάσεις: 4.175 Χ1.775Χ1.610 χλστ Μεταξόνιο: 2.500 χλστ Βάρος: 1.295 κιλά Ελαστικά: 215/55/.17 Ρεζερβουάρ: 47 λτ Χώρος αποσκευών: 375 / 1120 λτ