Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το νέο FT-86 θα παρουσιαστεί επίσημα το Νοέμβριο του 2011 ως μοντέλο ευρείας παραγωγής στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας.
Το νέο σπορ κουπέ της Toyota δεν πρόκειται τελικά να υιοθετεί τη γνωστή ή κάποια παρεμφερή σε εκτέλεση και φιλοσοφία υβριδική τεχνολογία της μάρκας. Αντιθέτως, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης (σ.σ.: στο πρωτότυπο μοντέλο, επρόκειτο για ένα μηχανικό σύνολο με αντικριστά ζεύγη κυλίνδρων, που είχε εξελιχθεί σε συνεργασία με την Subaru και ανεπίσημα απέδιδε περί τους 200 ίππους) με τον οποίο θα εξοπλίζεται το νέο FT-86 ή, αν προτιμάτε, στο FR-S, όπως πιθανολογείται πως θα είναι η ονομασία του αυτοκινήτου από τη στιγμή που θα πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής, θα μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι ιθύνοντες της εταιρείας θα δώσουν περισσή έμφαση στον τομέα του κόστους, το οποίο αναμένεται να είναι ιδιαίτερα εκλογικευμένο σε κάθε μια από τις διαθέσιμες εκδόσεις του.
Πηγή: 4troxoi.gr