Το Jazz είναι γνωστό στην ελληνική αγορά και δεν χρειάζεται συστάσεις. Το μόνο αναγκαίο είναι να αναφέρουμε τις αλλαγές που φέρνει η ανανεωμένη έκδοσή του.
Πρώτα από όλα, δε θα εισάγεται με τον κινητήρα των 1.2 λίτρων. Μιλάμε λοιπόν για τον μεγαλύτερο 1.4, το οποίο αποτελεί τον ένα πόλο της γκάμας, αφού ο άλλος παραμένει το υβριδικό Jazz. Στα μηχανικά μέρη αλλάζουν οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση, τα φρένα που διαθέτουν μεγαλύτερες δαγκάνες ενώ χρησιμοποιούνται ελαστικά περιορισμένης τριβής. Οπτικά, άλλαξε ότι συνήθως σε ένα φέις λιφτ.
Οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, όπως και τα φωτιστικά σώματα, η μάσκα και ένα επιπλέον αλλά διακριτικό νεύρο στα εμπρός φτερά.
Εσωτερικά έχουμε νέες επενδύσεις στο σαλόνι, ενιαίος φωτισμός στις ενδείξεις από τον πίνακα οργάνων ως την οθόνη του ηχοσυστήματος σε πορτοκαλί απόχρωση και μικρές λεπτομέρειες που τονώνουν χωρίς να αλλάζουν σημαντικά τo γνώριμο αέρα της καμπίνας του Jazz.
Σε μια συνολικά άρτια πρόταση, όπως το Jazz, το σημαντικότερο είναι η μείωση των τιμών. Ενώ ο εξοπλισμός των εκδόσεων είναι πιο πλούσιος πλέον. Οι τιμές ξεκινούν από τα 13.900 ευρώ μετά και την έκπτωση λανσαρίσματος (-500 ευρώ), η οποία για όσους μπορούν να εκμεταλλευτούν το μέτρο της απόσυρσης, φθάνει τα 12.940 ευρώ.
Πηγή: 4troxoi.gr