Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε, ο πρόεδρος και μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ), έγινε σαφές ότι, δεν υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία ή συνεννόηση με την προηγούμενη Αρχή του Σπορ, όπως την εκφράζει η ΕΛΠΑ και για την ακρίβεια το διορισμένο από το Ειρηνοδικείο διοικητικό συμβούλιό της.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εκδόθηκε, μετά την άρνηση παροχής υλικών για τη διεξαγωγή του Ράλι Ακρόπολις 2016 και την άρνηση παραχώρησης της ονομασίας «Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις» από την παραπαίουσα ΕΛΠΑ στην ΟΜΑΕ, χάθηκε η όποια ευκαιρία για συνεργασία και ομαλή διαδοχή από την πρώτη στη δεύτερη, όσον αφορά το θέμα της εκπροσώπησης της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) στη χώρα μας.

oma1

Έτσι ξεκίνησε η τοποθέτηση του προέδρου της Ομοσπονδίας, Δημήτρη Μιχελακάκη, ο οποίος αναφέρθηκε στην πρόσφατη συνάντηση στελεχών της Ομοσπονδίας με τη FIA, που είχε κύριο θέμα τις εξελίξεις για το από το 2014 αίτημα της παραχώρησης του Sporting Power από την πλευρά της Διεθνούς Ομοσπονδίας στην ΟΜΑΕ, καθώς και γενικότερα την ανάπτυξη του σπορ στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα αυτής της συνάντησης, θα τα μάθουμε τον Οκτώβριο ή το Δεκέμβριο, στην διάρκεια του παγκόσμιου συνεδρίου της FIA.

Αναφέρθηκε επίσης το θέμα του Ράλι Ακρόπολις του 2017 και η αίτηση της ΟΜΑΕ για την ένταξή του στο WRC, από την επόμενη χρονιά (2018) με ορίζοντα τριετίας, ενώ στη συνέχεια ο κ. Μιχαλακάκης είχε την ευκαιρία να απαντήσει σε ερωτήσεις ή και τοποθετήσεις δημοσιογράφων, τόσο για τις σχέσεις με την FIA και την ΕΛΠΑ, όσο και για το μέλλον του Ράλι Ακρόπολις).

Στη διάρκεια της συζήτησης παρουσιάστηκαν ακόμα, επίσημα έγγραφα του ΙΚΑ στα οποία αναφέρεται η διεκδίκηση χρέους (πλέον των 32.000.000 ευρώ) της ΕΛΠΑ προς το Ίδρυμα, καθώς και η πράξη συντηρητικής κατάσχεσης στην οποία προέβη το δεύτερο έναντι των περιουσιακών στοιχείων της λέσχης, μεταξύ των οποίων και τα εμπορικά σήματα του Ράλι Ακρόπολις.

«Μετά από αυτές τις εξελίξεις κατέστη προφανές (το επιβεβαίωσε και ο κ. Μιχελακάκης), πως κάθε μελλοντική συνεργασία της ΟΜΑΕ με την ΕΛΠΑ αποκλείεται καθώς (κατά την ΟΜΑΕ) το μόνο που μπορεί να προκαλέσει είναι ηθική και οικονομική φθορά στην Ομοσπονδία», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

«Τέλος, όσον αφορά το pouvoir sportif, που μέχρι στιγμής κατέχει η ΕΛΠΑ, ο Πρόεδρος της ΟΜΑΕ ήταν σαφής: «Θα σεβαστούμε την όποια απόφαση της FIA, αλλά επ’ ουδενί δεν θα συνεργαστούμε με την ΕΛΠΑ», επιβεβαιώνοντας στους παριστάμενους δημοσιογράφους ότι, «ο αγώνας διεκδίκησης της ευλογίας της FIA, θα διαρκέσει ακόμα πολλά ημίχρονα, κάτι που σίγουρα θα πλήξει και τους εθνικούς αγώνες (την ευθύνη των οποίων έχει αποκλειστικά η ΟΜΑΕ, προσδεδεμένη πλέον στο άρμα της ΓΓΑ)».