Η Opel έκανε μία «topless» εμφάνιση στο 22ο ADAC Opel Classic Hessen-Thüringen. Πέντε κλασικά και ένα σύγχρονο cabrio αποτύπωσαν την εξέλιξη της 100χρονης παράδοσης της εταιρίας στα ανοιχτά μοντέλα. Το 1920 Opel 8/25 PS, το Opel Olympia convertible limousine της δεκαετίας του 1950, το Rekord A του 1964 και το 1967 Record C με οδηγό το θρύλο του Le Mans, Joachim Winkelhock, χάρισαν στο ράλι την αίγλη της συμμετοχής κλασικών αυτοκινήτων.

Ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales Peter Christian Küspert συμμετείχε οδηγώντας ένα πανέμορφο Super 6 Gläser cabrio. Το Opel Cascada πλαισίωσε την ομάδα ως εκπρόσωπος της σύγχρονης εποχής. Βάση της απαιτητικής και ποικίλης διαδρομής των 350km ήταν το Hessen-Hotelpark Hohenroda.

Η παράδοση της Opel στα ανοιχτά αυτοκίνητα χρονολογείται από τις αρχές της ιστορίας της μάρκας, καθώς στο ξεκίνημα της εποχής του αυτοκινήτου, το Patentmotorwagen «System Lutzmann» του 1899 θύμιζε «καρότσα» που προσφέρονταν κατόπιν παραγγελίας με cabrio οροφή.

Όταν το Opel 8/25 hp με τη χαρακτηριστική «V» εμπρός μάσκα κυκλοφόρησε 20 χρόνια αργότερα, έγινε σημείο αναφοράς σαν ένα ανοιχτό, τετραθέσιο tourer. Διέθετε υφασμάτινη οροφή αλλά χωρίς πλαϊνά παράθυρα. Οι οδηγοί της δεκαετίας του ’20 φορούσαν τα κατάλληλα αδιάβροχα ρούχα, κάτι απαραίτητο αφού το 8/25 hp άγγιζε ταχύτητες 65 km/h.

coapofasfap5 coapofasfap6

Το Super 6 που λανσαρίστηκε το 1937 ήδη ανέπτυσσε ταχύτητες 111km/h με τον 2.5-L εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα των 55 hp. Οι πελάτες μπορούσαν να το παραγγείλουν σαν δίθυρη ή τετράθυρη λιμουζίνα ή σαν cabrio. Κατασκευαστές αμαξωμάτων όπως οι Hebmüller, Autenrieth, Buhne ,Deutsch και Gläser από τη Δρέσδη, που σχεδίασε ένα 2+2 θέσιο, εμπνευσμένο από ένα σπορ roadster, εκπλήρωσαν τις όποιες πρόσθετες επιθυμίες. Η οδήγηση cabrio είχε γίνει πλέον πολυτέλεια και όχι ο κανόνας.

Στο ράλι συμμετείχε και ένα 1950 Olympia, σύμβολο του οικονομικού θαύματος με τη χρήση διακοσμητικών στοιχείων χρωμίου. Ωστόσο, σαν μοντέλο cabrio ακολούθησε το προπολεμικό στυλ. Αντίθετα με ένα κανονικό cabrio, αυτό το ανοιχτό μοντέλο είχε σταθερά πλαίσια παραθύρων που ήταν συνδεδεμένα στο πλαίσιο του παρμπρίζ δημιουργώντας έτσι και τις κολώνες A, Β και C. Ανάμεσα τους άνοιγε η μεγάλη οροφή. Το τελευταίο μοντέλο του είδους έφυγε από τη γραμμή παραγωγής του Rüsselsheim το 1956.

Οι οπαδοί της Opel χρειάστηκε να περιμένουν 20 ολόκληρα χρόνια μέχρις ότου η εταιρία λανσάρει κάποιο νέο εργοστασιακό cabrio. Στο ενδιάμεσο διάστημα των 20 χρόνων, κάποιοι καροσερίστες (όπως ο Karl Deutsch) έκαναν και πάλι το όνειρο ενός Opel cabrio πραγματικότητα. Ο Deutsch μετέτρεψε το Rekord A του 1963 σε cabrio, όπως και το Rekord C το 1966. Οι αποκλειστικές δημιουργίες του Deutsch παραμένουν ελκυστικές, ξεχωριστές και σπάνιες, καθώς κατασκευάστηκαν μόνο περίπου 30 ανοιχτά μοντέλα Rekord A και B. Η εταιρία δημιούργησε επίσης περίπου 50 Rekord C και Commodore A. Ο πρεσβευτής της μάρκας Opel και θρυλικός οδηγός αγώνων Joachim Winkelhock πήρε θέση στο τιμόνι του κόκκινου Rekord C Deutsch cabrio κατά τη διάρκεια του ράλι.

Σήμερα, το τετραθέσιο Cascada συνεχίζει τη σχεδόν 120χρονη κληρονομιά της Opel στη δημιουργία ανοιχτών αυτοκινήτων. Είναι ένα ευρύχωρο τετραθέσιο με υψηλής ποιότητας υφασμάτινη οροφή που διαθέτει διαθέτει ανώτερη ακουστική και θερμική μόνωση για άνεση όλες τις εποχές του χρόνου. Το Cascada με την οροφή ανοιχτή, προσφέρει αίσθηση ελευθερίας, και παραμένει ένα αθόρυβο Gran Turismo με την οροφή κλειστή. Η οροφή του Cascada ανοίγει σε 17 δευτερόλεπτα ακόμα και εν κινήσει με ταχύτητες έως 50 km/h.

casc

Νίκος Τσάδαρης