Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen έχασε μερίδιο αγοράς στην ευρωπαϊκή αγορά για έκτο συνεχόμενο μήνα, καθώς το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων της ώθησε τους αγοραστές σε άλλες εταιρείες, όπως η Fiat Chrysler, η Mercedes – Benz και η Ford.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, το μερίδιο αγοράς της Volkswagen στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκίνητων μειώθηκε τον Φεβρουάριο στο 24% από 25,4% πριν από ένα έτος, σύμφωνα με ανακοίνωση του Συνδέσμου Ευρωπαϊκών Αυτοκινητοβιομηχανιών (ACEA). Οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν 14% σε 1,09 εκατ. οχήματα, ενώ οι πωλήσεις στο πρώτο δίμηνο του έτους αυξήθηκαν 10% σε 2,19 εκατ. αυτοκίνητα.
Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του ομίλου της Volkswagen αυξήθηκαν 7,7%, κυρίως λόγω της μείωσης των πωλήσεων της Seat και της χαμηλότερης από τον μέσο όρο αύξηση των πωλήσεων αναφορικά με τις μάρκες της VW και της Porsche. Πάνω από 14% ήταν η αύξηση των πωλήσεων για τις μάρκες Audi και Skoda. H γερμανική εταιρεία ήταν ευχαριστημένη από την περιορισμένη επίπτωση (που είχε το σκάνδαλο), με εκπρόσωπό της να δηλώνει την περασμένη εβδομάδα ότι οι πελάτες παραμένουν «πιστοί σε εμάς σε μία δύσκολη περίοδο».
Η γερμανική εταιρεία ανακαλεί 8,5 εκατ. πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα στην Ευρώπη για να επισκευάσει τις μηχανές τους που είχαν σχεδιασθεί για να παραποιούν τα αποτελέσματα των ελέγχων εκπομπών ρύπων.