Πάντα επιβλητική σχεδιαστικά, μοντέρνα, εξαιρετικά πολυτελής αλλά και «φορτωμένη» με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, η επόμενης γενιάς S-Class της Mercedes ετοιμάζεται να κάνει την εμφάνισή της σε δύο περίπου χρόνια, και συγκεκριμένα το 2013.
H Mercedes S-Class έχει κατακτήσει όσους αναζητούν ένα ξεχωριστό μοντέλο με τα πλεονεκτήματα λιμουζίνας, premium χαρακτήρα, προηγμένη τεχνολογία και φυσικά ελκυστική εμφάνιση. Το γερμανικό μοντέλο αποτελεί εδώ και χρόνια πραγματικό σύμβολο στην κατηγορία των μεγάλων υπερπολυτελών και συνιστά την πρώτη επιλογή όσων θέλουν ένα αυτοκίνητο με πραγματικό κύρος.
Το 2013, αναμένουμε τη νέα γενιάς της S-Class που, αν και δεν θα φέρει δραματικές σχεδιαστικές αλλαγές, θα συνεχίσει να δείχνει μοντέρνα και επιβλητική. Όπως βλέπουμε και στις κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες, η ναυαρχίδα της Mercedes θα φέρει σχεδιαστικές αλλαγές κυρίως στο πλαϊνό της αλλά και στο πίσω άκρο της.
Πλευρικά βλέπουμε πως θα υιοθετήσει έντονες αεροδυναμικές γραμμές, ενώ πίσω ενσωματώνει σχεδιαστικά στοιχεία προερχόμενα σχεδόν εξ ολοκλήρου από τη CLS (κυρίως στα φωτιστικά σώματα). Έντονη είναι η χρήση λαμπών LED στα μπροστινά και πίσω φώτα του αυτοκινήτου για λόγους αισθητικής και εξοικονόμησης ενέργειας.
H σημερινή γκάμα κινητήρων βενζίνης της S-Class περιλαμβάνει σύνολα 3,5 λίτρων με 272 και 306 ίππους, 4,7 λίτρων με 435 ίππους αλλά και 5,5 λίτρων με 517 ίππους. Αυτά τα μοτέρ αναμένεται να περάσουν και στην επόμενη γενιά του μεγάλου 4θυρου μοντέλου, ρυθμισμένα όμως για ακόμα καλύτερη διαχείριση και οικονομία καυσίμων και ενέργειας.
Έτσι, η γκάμα της νέας S-Class θα ξεκινά και πάλι από την έκδοση S350 και θα καταλήγει στην κορυφαία S600. Τo μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η οικολογική S400 Ηybrid. Χρησιμοποιεί έναν κινητήρα V6 3,5 λίτρων ισχύος 275 ίππων αλλά και έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 20 ίππων, διαμορφώνοντας έτσι συνδυαστική απόδοση 295 ίππων.
Η μέση κατανάλωση βενζίνης που ανακοινώνει η Mercedes σήμερα για την υβριδική S400 είναι 7,9 λίτρα/100 χλμ. (με CO2 186 γρ./χλμ.). Η τεχνολογία του εν λόγω υβριδικού συστήματος θα είναι στο νέο μοντέλο ακόμα πιο βελτιωμένη, επιτρέποντας στην S400 μικρότερη κατανάλωση και λιγότερα CO2 (κοντά στα 150 γρ./χλμ.).
H S-Class ενσωματώνει ήδη κορυφαίες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που αποτελούν πραγματικό «συνοδηγό – βοηθό». Το γερμανικό μοντέλο θα συνεχίσει να αποτελεί σημείο αναφοράς και για αυτόν τον λόγο.
Πηγή: autotriti.gr