Η αναβίωσή του το 1998, ήταν απλά μια φυσική και λογική συνέχεια της ιστορίας του που αποδείχτηκε άκρως επιτυχημένη «αναγκάζοντας» τον ανταγωνισμό να ακολουθήσει, με κύριους εκφραστές το Mini και το Fiat 500. Η πρόκληση λοιπόν για τη σχεδιαστική ομάδα του νέου Beetle ήταν μεγάλη: ο δυναμισμός και οι σχεδόν «υποχρεωτικές» επιταγές της νέας τεχνολογίας δεν έπρεπε να αλλοιώσουν το χαρακτήρα του νέου Beetle.
Το νέο Beetle είναι πιο χαμηλό και πιο φαρδύ, ενώ το μακρύτερο καπό τονίζει το δυναμικό κουπέ χαρακτήρα του, όπως και οι τονισμένοι, μυώδεις θόλοι των τροχών. Το τελικό αποτέλεσμα διατηρεί το original σχήμα του «Σκαραβαίου», αλλά στην πράξη αποδεικνύεται ένα σύγχρονο κουπέ, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ανταγωνισμό. Στόχος επετεύχθη.
Εσωτερικό: Ευχάριστο, συμπαγές και με βελτιωμένους χώρους
Το εσωτερικό ενός ξεχωριστού αυτοκινήτου, όπως το Beetle, οφείλει και πρέπει να κάνει την διαφορά. Με δεδομένο ότι περνάμε αρκετές ώρες μέσα στο αυτοκίνητο, είναι πολύ σημαντικό, τόσο τα όργανα, όσο και τα χειριστήρια να είναι εύκολα προσβάσιμα, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Στο Beetle εφαρμόζονται και τα δύο. Όλο το εσωτερικό έχει επανασχεδιαστεί. Τρία στρογγυλά όργανα δεσπόζουν στον πίνακα οργάνων: το μεγάλο ταχύμετρο στη μέση και το στροφόμετρο με το δείκτη βενζίνης δίπλα του. Μια σειρά από ενδεικτικές λυχνίες, μέσα στο ταχύμετρο, συμπληρώνουν την ενημέρωση του οδηγού.
Στην κεντρική κονσόλα, δεσπόζει ο επιλογέας ταχυτήτων και στη μέση του ταμπλό το ηχοσύστημα και το σύστημα πλοήγησης. Η «υποχρεωτική» πινελιά στο εσωτερικό είναι το ντουλαπάκι μπροστά από τη θέση του συνοδηγού που παραπέμπει, σχεδιαστικά, στο ένδοξο παρελθόν. Η μεγάλη, πανοραμική, διάφανη και ανοιγόμενη ηλιοροφή χαρίζει άλλον αέρα, κυριολεκτικά και μεταφορικά, στο εσωτερικό του νέου Beetle.
Κινητήρες 105, 160 και 200 ίππων
Τo νέο Beetle θα διατίθεται στην αγορά με 5 διαφορετικούς κινητήρες, 3 βενζίνης και 2 πετρελαίου. Οι βενζινοκινητήρες είναι οι γνωστοί της σειράς TSI, 4κύλινδροι, υπερτροφοδοτούμενοι, με απόδοση 105, 160 και 200 ίππους, ενώ οι πετρελαιοκινητήρες αποδίδουν 105 και 140 ίππους. Διατίθενται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο DSG, πληρούν όλες τις προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων Euro5 και ξεχωρίζουν για την χαμηλή τους κατανάλωση.
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι, ο 2λιτρος TSI των 200 ίππων έχει μέση κατανάλωση 7,5 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 173 γρ/χλμ. ενώ ο 1.4 TSI των 160 ίππων με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG, έχει κατανάλωση 5,9 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 139 γρ/χλμ. Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις των 160 και 200 ίππων εφοδιάζονται με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και XDS, στον βασικό εξοπλισμό.
Εκδόσεις – εξοπλισμοί
«Beetle», «Design» και «Sport» είναι οι τρεις διαθέσιμοι εξοπλισμοί για το νέο Beetle. Και τα τρία επίπεδα εξοπλισμού είναι αρκετά πλήρη, ωστόσο έχουν διαφορετικό χαρακτήρα. Επιπλέον, κάθε τοπική αγορά μπορεί να εμπλουτίσει το δικό σας Beetle, όπως το επιθυμείτε από τον ιδιαίτερα πλήρη κατάλογο αξεσουάρ της εταιρείας. Η Volkswagen διαθέτει το Beetle με προβολείς Bi-Xenon για πρώτη φορά, ενώ τα υποχρεωτικά πια φώτα ημέρας είναι τεχνολογίας LED. Όλη η σειρά των συστημάτων ήχου και πλοήγησης της εταιρείας είναι διαθέσιμη, ενώ την παράσταση κλέβει το ηχοσύστημα της Fender, που σχεδιάστηκε ειδικά για το νέο Beetle και έχει ισχύ 400 Watts!
Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
Η καλή ποιότητα κύλισης και η άνεση της ανάρτησης σε κερδίζουν ευχάριστα από την πρώτη στιγμή πίσω από το τιμόνι του νέου Beetle. Παρόλο που παρασύρεσαι, δίκαια, από την περιγραφή και την ιπποδύναμη, είναι προφανές ότι δεν είναι Golf GTI και είναι μάλλον άδικο να το συγκρίνουμε με αυτό. Η γκάμα της VW άλλωστε, διαθέτει και Golf GTI και Scirocco, για όσους ψάχνουν το κάτι παραπάνω και σίγουρα δεν φτιάχτηκε για να τα βάλει μαζί τους. Το νέο Beetle έρχεται να τονίσει τη διάθεση και το lifestyle, και έτσι πρέπει να το δούμε. Σαν ξεχωριστό, παντοτινό σύμβολο!
Πηγή: autotriti.gr