Η έκθεση της Γενεύης μπορεί να έχει μόλις τελειώσει, όμως η γεύση που μας άφησε ήταν αν μη τι άλλο γλυκιά! Ο λόγος φυσικά για τα εντυπωσιακά πρωτότυπα μοντέλα που σε κάθε περίπτωση δείχνουν το δρόμο του μέλλοντος. Επιλέξαμε και σας παρουσιάζουμε τα πιο εντυπωσιακά!

Alfa Romeo 4C


Στην περίπτωση της νέας 4C, η Alfa Romeo έχει δημιουργήσει ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο σε compact μέγεθος, αυστηρά διθέσιο με τον κινητήρα στο κέντρο και την κίνηση στον πίσω άξονα. Το συνολικό μήκος κυμαίνεται στα 4 μέτρα, και το μεταξόνιο στα 2,4 μέτρα, ενώ η αναλογία βάρους της 4C είναι 40/60% εμπρός/πίσω, και αυτή των κιλών/ίππο κυμαίνεται κάτω από το 4 (συνολικό βάρος στα 850 κιλά/ιπποδύναμη της τάξης των 200 ίππων). Το μοντέλο θα εφοδιάζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού των 1.750 κ.εκ. της Giulietta QV, ενώ η κίνηση θα περνά στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου TCT διπλού συμπλέκτη, που γνωρίσαμε και από τη MiTo. Οι επιδόσεις σύμφωνα με την Alfa Romeo υπολογίζονται σε κάτω από 5 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. και 250 χ.α.ω. τελικής ταχύτητας.

ΒΜW Vision ConnectedDrive


Τo ανοιχτό πρωτότυπο Vision ConnectedDrive προλογίζει ένα μελλοντικό κόμπακτ διαστάσεων roadster που ετοιμάζει η BMW με σκοπό να το τοποθετήσει σε κατηγορία, μάλλον, μικρότερη από αυτή της Z4. Έχει διθέσιο εσωτερικό και ταυτόχρονα δείχνει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα που θα ακολουθήσει στο άμεσο μέλλον η γερμανική φίρμα. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι οι δύο πόρτες του σύρονται και εξαφανίζονται μέσα στο αμάξωμα, όπως συνέβαινε και στην ιστορική Ζ1. Από το όνομά του φαίνεται πως ενσωματώνει τις καινοτόμες λύσεις, σε άνεση, ψυχαγωγία, ασφάλεια και καθημερινές εφαρμογές που προσφέρει η εξελισσόμενη τεχνολογική εφαρμογή ConnectDrive της BMW.

Jaguar B99


Σε πλήρη αντίθεση με τις σύγχρονες XF και XJ που έχει παρουσιάσει το βρετανικό εργοστάσιο, ο Bertone προχωρά σε μια πρόταση που συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τα παραδοσιακά στοιχεία των αντίστοιχων XJ της δεκαετίας του 1970. Παρόλα αυτά, το concept του Bertone χρησιμοποιεί ανάποδες πόρτες ή «suicide doors» αν προτιμάτε, συνδυάζοντας έτσι το κλασσικό με το σύγχρονο! Ως concept θα φέρει τον κωδικό B99 (προς τιμή της 99ης επετείου του οίκου Bertone που ιδρύθηκε το 1912). Τέλος, το αυτοκίνητο θα μπορούσε άνετα να εξυπηρετήσει το σκοπό μιας entry-level Jaguar αφού οι διαστάσεις του είναι τα 4,5 μέτρα μήκους, 1,95 μέτρα πλάτους, και 1,35 μέτρα ύψους, ενώ είναι πολύ πιθανή η χρήση υβριδικής τεχνολογίας για την κίνηση του.


Mazda Minagi


Αναμφίβολα το Minagi παραμένει πιστό στη φιλοσοφία της εταιρείας που θέλει κάθε μοντέλο να έχει σπορτιφ στοιχεία, τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην οδική συμπεριφορά. Έτσι, το μοντέλο αντιπροσωπεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη μελλοντική τάση της εταιρείας στα SUV αυτοκίνητα, που όπως η ίδια αναφέρει, περνά σε μια νέα εποχή. Περισσότερα τεχνικά στοιχεία δεν έχουν ανακοινωθεί, όμως το Minagi θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία Skyaktiv σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς. Σύμφωνα με αυτή, το αυτοκίνητο θα μπορεί να ικανοποιεί οδηγικά αλλά την ίδια στιγμή θα είναι ιδιαίτερα οικονομικό, όσο και οικολογικό. Πιο συγκεκριμένα, θα φέρει τεχνολογία Skyaktiv σε κινητήρες και κιβώτια (με γκάμα βενζινοκινητήρων/πετρελαιοκινητήρων, και αυτόματα/χειροκίνητα κιβώτια), καθώς και στο αμάξωμα στο οποίο έχει γίνει ειδική μελέτη ώστε να περιοριστεί το βάρος αλλά η παθητική ασφάλεια να παραμείνει σε υψηλά επίπεδα.

Mini Rocketman


Η εσωτερική διάταξη του μικρού Rocketman είναι 3+1 θέσεων, με την τέταρτη θέση (της οποίας η πλάτη πέφτει) να εξυπηρετεί καλύτερα ως αποθηκευτικός χώρος, όταν δεν φιλοξενεί κάποιον επιβάτη. Στο ίδιο υψηλό επίπεδο ευκολίας συμβάλλουν και οι μεγάλες πόρτες που ανοίγουν διάπλατα και «σπάνε» σε δύο μέρη για ακόμη καλύτερη πρόσβαση από και προς το εσωτερικό, ενώ την παράσταση κλέβει και ο χώρος των αποσκευών που σύρεται προς τα έξω (κατά 350 χιλιοστά)! Οι διαστάσεις που δίνει η Mini για το Rocketman concept είναι τα: 3.419×1.907×1.398 χιλ. για ΜxΠxΥ (πλάτος μαζί με τους καθρέπτες), ενώ το μοντέλο πατά σε ζάντες μεγέθους 18 ιντσών. Το σασί είναι από ανθρακόνημα, ενώ στη μείωση του βάρους και κατά συνέπεια της κατανάλωσης η οποία υπολογίζεται στα μόλις 3 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Renault R-Space


Σημείο αναφοράς στο σχεδιασμό του μοντέλου αποτελούν οι αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες και η απουσία της κεντρικής κολόνας για περισσότερη ευκολία στην είσοδο και έξοδο των επιβατών από το όχημα. Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του όμως, είναι και το μηχανικό σύνολο που που διαθέτει 3 κυλίνδρους, είναι υπερτροφοδοτούμενο με άμεσο ψεκασμό, και έχει χωρητικότητα στα μόλις 0,9 λίτρα. Η απόδοση του αγγίζει τους 110 ίππους και τα 160 Nm ροπής, ενώ η κατανάλωση του τα 3,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα με εκπομπές CO2 στα μόλις 95 γρ./χιλιόμετρο. Το R-Space χρησιμοποιεί αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Efficient Dual Clutch transmission-EDC), με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε 11 δλ. και την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 200 χ.α.ω. Τέλος, οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι τα: 4.250×1,.850×1.547 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.717 χιλ. για το μεταξόνιο, ενώ το βάρος του ξεκινά από τα 1.300 κιλά, ο αεροδυναμικός του συντελεστής είναι μόλις 0.28 Cd, και χρησιμοποιεί ελαστικά διαστάσεων

Toyota FT-86 II Concept


Η εμφάνιση του FT-86 II Concept (όπως είναι ολόκληρο το όνομα του), είναι άκρως εντυπωσιακή με το εμπρός μέρος να διακρίνεται για το τεράστιο γκρίλ το οποίο τροφοδοτεί με αέρα το διαμέρισμα του κινητήρα, και τα «πτερύγια» που σχηματίζει στο κάτω μέρος ο προφυλακτήρας. Στο ίδιο κλίμα κινείται και το πίσω μέρος, με τις δύο εξατμίσεις, την αεροτομή, το μεγάλο diffuser στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, αλλά και τα φωτιστικά σώματα που στα άκρα τους σχηματίζουν εξαγωγές αέρα ως απόληξη των φουσκωμένων φτερών! Τα μόνα στοιχεία που ανακοινώνει η Toyota για το νέο εντυπωσιακό της δημιούργημα είναι ότι θα το δούμε στο δρόμο το 2012, ότι οι διαστάσεις του είναι τα: 4.235×1.795×1.270 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.570 χιλ. για το μεταξόνιο, και ότι θα χρησιμοποιεί boxer κινητήρα με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, και την κίνηση πίσω!

Πηγή: autotriti.gr