Ο όμιλος Μοτοδυναμική παρουσίασε στους Έλληνες εκρποσώπους του Τύπου τις νέες Porsche Taycan και Panamera που ήδη ξεκίνησαν την εμπορική τους πορεία στην εγχώρια αγορά. 

Taycan

Πέντε χρόνια μετά την εμφάνιση της Taycan, της πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής Porsche, το μοντέλο του 2024 ανανεώθηκε και στις τρεις εκδόσεις αμαξώματος (Sedan, Cross Turismo, Sport Turismo), με τους μηχανικούς να επιμένουν στο μότο «Higher-Faster-Further» που αφορά την ισχύ, την ταχύτητα και την αυτονομία. Το ανανεωμένο μοντέλο έχει την κωδική ονομασία J1 II, διαθέτει μεγαλύτερη ισχύ φόρτισης (+50 kW) στα 320 kW σε δίκτυο 800V (DC) και ανάκτηση ενέργειας 400 kW στις υψηλές ταχύτητες. Ταυτόχρονα, έχει αυξηθεί κατά 35% η αυτονομία (678 χλμ κατά WLTP), της νέας μπαταρίας Performance Plus χωρητικότητας 105 kWh (NMC). Εντυπωσιακή είναι η ταχύτητα φόρτισης καθώς μπορεί να φορτιστεί από 10-80% σε 18 min (με θερμοκρασία περιβάλλοντος 15 βαθμούς Κελσίου).

Η νέα Taycan στην έκδοση Turbo S (952 ίπποι) είναι ταχύτερη κατά 0,6 sec για το 0-100 χλμ/ώρα (2,4΄΄), αλλά υπάρχει και η έκδοση Turbo GT 1.034 ίππους, που κάνει τα 0-100 σε 2,3΄΄ αλλά και σε 2,2΄΄ με το πακέτο εξοπλισμού  Weissah).

Οι τιμές της νέας Taycan στην Ελλάδα ξεκινούν από τα 108.190 ευρώ για την απλή έκδοση και κορυφώνονται στα 253.259 ευρώ για την Taycan Turbo GT.

Panamera

Όσον αφορά την νέα Panamera (3η γενιά), πρόκειται για την εξέλιξη της προηγούμενης έκδοσης, με έμφαση στον συνδυασμό ενός ευρύχωρου sedan μοντέλο που διαθέτει τις επιδόσεις ενός καθαρόαιμου σπορ μοντέλου.

Στα τρία κινητήρια plug-in hybrid σύνολα (E-Hybrid) της προηγούμενης  γενιάς προστέθηκε και ένα ακόμα, αλλά όλα έχουν πλέον μεγαλύτερη ισχύ, καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία, που φτάνει (κατά τον κατασκευαστή) έως τα 93 χλμ. 

Κορυφαία έκδοση η Turbo E-Hybrid, με αναβαθμισμένο V8, 4λιτρο κινητήρα και νέο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 190 ίππων. Την συνδυαστική ισχύ των 680 ίππων (ροπή 930 Nm) μεταφέρει στους κινητήριους τροχούς ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK. 

Η μπαταρία του υβριδικού συστήματος έχει μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα (25,9 kWh αντί 17,9 kWh της 2ης γενιάς), με ταυτόχρονη αύξηση της αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας στα 91 χλμ (μικτός κύκλος) έως 93 χλμ εντός πόλης. Επίσης, ο νέος on-board φορτιστής AC 11 kW δίνει την δυνατότητα φόρτισης σε 2 ώρες και 39 λεπτά. 

Το εντυπωσιακό αμάξωμα επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2΄΄ με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 315 χλμ/ώρα. 

Τέλος, οι τιμές της νέας Panamera στην Ελλάδα ξεκινούν από τα 158.990 ευρώ για την βασική έκδοση και κορυφώνονται στα 220.020 για την έκδοση Turbo E-Hybrid