Η Volkswagen επεκτείνει την γκάμα του ID.7 στην Ευρώπη με ένα estate μοντέλο. Πρόκειται για το ID.7 Tourer, ένα από τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά estate στην πολυτελή μεσαία κατηγορία. Το νέο ID.7 Tourer συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των μηδενικών εκπομπών ρύπων με μεγάλη αυτονομία κατά WLTP (έως 685 χιλιόμετρα), ένα προηγμένο τεχνολογικά κόκπιτ, υψηλά επίπεδα άνεσης στο ταξίδι και εξαιρετική ευρυχωρία – καθιστώντας το ιδανικό «businesscar». Οι προπαραγγελίες στην ελληνική αγορά αναμένεται να ξεκινήσουν το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Το ID.7 Tourer διαφέρει σημαντικά από το 4θυρο fastback στο πίσω μέρος. Η επιμηκυμένη γραμμή της οροφής και το εκλεπτυσμένο προφίλ είναι τα ιδιαίτερα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού estate. Όσον αφορά το στυλ, το Tourer είναι μια συγχώνευση ενός κλασικού στέισον όπως το Passat και ενός δυναμικού shooting brake, όπως το Arteon. Χάρη στο αυξημένο ύψος του πίσω μέρος του, ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι ακόμη μεγαλύτερος από αυτόν του τετράθυρου fastback: με πέντε επιβάτες το ID.7 Tourer διαθέτει έως και 605 λίτρα για τις αποσκευές (με την πλάτη του πίσω καθίσματος σε θέση φόρτωσης). Όταν η φόρτωση γίνεται μέχρι τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και μέχρι την οροφή, η χωρητικότητα αυξάνεται σε έως και τα 1.714 λίτρα.
Το ID.7 Tourer είναι εξοπλισμένο με ένα τελευταίας γενιάς σύστημα ηλεκτρικής κίνησης. Η VW θα προσφέρει δύο διαφορετικά μεγέθη μπαταριών για το μοντέλο. Ανάλογα με το ενεργειακό περιεχόμενο της μπαταρίας, το ηλεκτρικό estate αναμένεται να επιτυγχάνει αυτονομία κατά WLTP έως και 685 χιλιομέτρων. Η μεγαλύτερη μπαταρία είναι σχεδιασμένη για μέγιστη ισχύ φόρτισης έως 200 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC. Με αυτό το επίπεδο ισχύος, η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί από το 10 έως το 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά.
Το ID.7 Tourer θα λανσαριστεί με καινοτόμα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, μεταξύ των οποίων και ένα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας (AR) στο βασικό εξοπλισμό. Προβάλλει πληροφορίες σχετικές με το ταξίδι στο οπτικό πεδίο του οδηγού, προκειμένου το βλέμμα του να παραμένει συγκεντρωμένο στο δρόμο. Ταυτόχρονα, το AR head-up display αλλάζει την αρχιτεκτονική του κόκπιτ, επειδή επιτρέπει στα κλασικά όργανα να είναι πιο κόμπακτ.
Στο μεγάλο ηλεκτρικό όχημα η Γερμανική εταιρία υιοθετεί τα στοιχεία άνεσης της premium κατηγορίας μέσα από διάφορα εξελιγμένα χαρακτηριστικά, όπως είναι οι αεραγωγοί που λειτουργούν αυτόματα με μικρά μοτέρ ελέγχου και τα καθίσματα ergo Active, με νέα λειτουργία μασάζ σημείων πίεσης και αυτόματο κλιματισμό. Μια άλλη καινοτομία είναι η πανοραμική ηλιοροφή με smart glass, της οποίας τα επίπεδα κρυστάλλου της μπορούν να μεταβληθούν ηλεκτροχρωμικά αλλάζοντας αντίστοιχα τη διαπερατότητα της.
Η εφαρμογή Wellness In-Car είναι επίσης εντελώς νέα και επιτρέπει τη ρύθμιση διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω τριών προκαθορισμένων προγραμμάτων (Fresh Up, Calm Down και Power Break), τα οποία μπορούν να συμβάλουν στην ενίσχυση της ευεξίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ή των διαλειμμάτων. Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, η εφαρμογή αποκτά πρόσβαση στον φωτισμό των οθονών, τον ήχο, τον κλιματισμό, τη λειτουργία της προαιρετικής έξυπνης ηλιοροφής, τα προαιρετικά κλιματιζόμενα μασάζ καθίσματα καθώς και στο ID.LIGHT και την οθόνη infotainment.