Για το πιο ακριβό κομμάτι που δημιουργήθηκε ποτέ θα βγάλει στο «σφυρί» ο οίκος Tiffany. Πρόκειται για το «The World’s Fair Necklace», ένα εντυπωσιακό περιδέραιο που αποκαλύφθηκε στο Ντουμπάι προ ημερών και το οποίο διαθέτει εκπληκτικά διαμάντια 180 καρατίων σε πλατίνα.
Το κεντρικό του στοιχείο είναι ένα οβάλ, άψογο, D-color (δηλαδή στην γλώσσα των κοσμημάτων, υψηλής ποιότητας και σχεδόν άχρωμο) διαμάντι 80 καρατίων, το «Empire Diamond». Το Empire Diamond εξορύχτηκε στη Μποτσουάνα, κόπηκε και γυαλίστηκε στο Ισραήλ και τοποθετήθηκε στο εργαστήριο του Tiffany στη Νέα Υόρκη.
Ο λιανοπωλητής πολυτελείας δεν έχει θέσει ακόμη τιμή για το κολιέ The World’s Fair, αλλά οι ειδικοί του κλάδου εκτιμούν ότι η αξία του αγγίζει τα 30 εκατ. δολάρια, δηλαδή τα 27 εκατ. ευρώ, με τους υπεύθυνους του οίκου να ευαγγελίζονται ότι το κολιέ αυτό είναι το πιο ακριβό κομμάτι που δημιουργήθηκε ποτέ.
Η έμπνευση από κολιέ του 1939
Το σχέδιο για το The World’s Fair Necklace είναι εμπνευσμένο από ένα κολιέ Tiffany που κατασκευάστηκε για την Παγκόσμια Έκθεση του 1939 που πραγματοποιήθηκε στο Queens’ Flushing Meadow-Corona Park. Αυτό το σχέδιο είχε μια γαλαζοπράσινη πέτρα 200 καρατίων και περισσότερα από 400 διαμάντια.
Όπως λένε οι ιθύνοντες του οίκου, το επανασχεδιασμένο κολιέ μπορεί να φορεθεί με έναν απροσδόκητο τρόπο, δηλαδή ο χρήστης μπορεί να βγάλει προσεκτικά το Empire Diamond και να το τοποθετήσει σε ένα πλατινένιο δαχτυλίδι, με τη βοήθεια ενός κοσμηματοπώλη Tiffany.
Και μπορεί το συγκεκριμένο κόσμημα πλέον να διατίθεται προς πώληση, αντιθέτως, το διάσημο κίτρινο κόσμημα «Tiffany Diamond» 128,54 καρατίων της Tiffany, δεν είναι προς αγορά καθώς ο οίκος το έχει χαρακτηρίσει ως «ανεκτίμητο».
Τα διαμαντένια κοσμήματα του οίκου Tiffany είναι διάσημα γιατί τα έχουν φορέσει διασημότητες: από την θρυλική ηθοποιό Οντρεϊ Χέπμπορν έως την Μπιγιονσέ.
Πρόσφατα, μάλιστα, η βραβευμένη με Grammy τραγουδίστρια φόρεσε το θρυλικό «Tiffany Diamond» των 128 καρατίων που είναι διακοσμημένο με ένα από τα μεγαλύτερα κίτρινα διαμάντια του κόσμου, στη νέα καμπάνια «About Love» στην οποία πρωταγωνιστεί με τον σύζυγό της Jay-Z.
Ο οίκος Tiffany & Co αποκάλυψε την πρώτη καμπάνια του με πρωταγωνιστές τους Beyoncé και Jay-Z και εκτός από το διάσημο ζευγάρι, στις εικόνες παρουσιάζεται επίσης έργο τέχνης του Jean-Michel Basquiat.