Η βρετανική εταιρία σοκολατοποιίας Cadbury’s κυκλοφόρησε μια διαφήμιση με αφορμή την 50ή επέτειο του περίφημου σοκολατένιου της αυγού, Creme Egg, ωστόσο το πασχαλινό σποτ έχει πυροδοτήσει σωρεία αντιδράσεων.
Η διαφήμιση παρουσιάζει διάφορους τρόπους που μπορεί να φάει κανείς το σοκολατένιο αυγό και στο τέλος ένα ζευγάρι αντρών μοιράζεται το γλυκό, τρώγωντάς το ο ένας από το στόμα του άλλου.
Τουλάχιστον 44.000 άνθρωποι δεν αποδέχτηκαν εύκολα τη διαφήμιση, όπως αποδεικνύει και ένα σχετικό petition με τον τίτλο «η Cadbury πουλάει σεξ στα παιδιά», που συλλέγει υπογραφές για να αφαιρεθεί το τηλεοπτικό σποτ.
«Επιλέγοντας ένα ομόφυλο ζευγάρι, η Cadbury ξεκάθαρα ελπίζει να προκαλέσει αντιπαράθεση και να διαφύγει της αρνητικής κριτικής», σημειώνεται στην καμπάνια και συνεχίζει: «Η έκθεση παιδιών σε σεξουαλικό περιεχόμενο συνιστά μορφή κακοποίησης. Είναι γνωστό πως τα παιδιά συχνά αντιγράφουν ό,τι βλέπουν την οθόνη».
Η εταιρεία Mondelez International, Inc. υπερασπίστηκε την διαφημιστική καμπάνια, δηλώνοντας περήφανη που το συγκεκριμένο σποτ γιορτάζει τους πολλούς τρόπους που μπορεί να απολαύσει κανείς ένα Creme Egg της Cadbury.
Η Mondelez International, Inc., που δεν έχει καμία πρόθεση να σταματήσει την διαφημιστική καμπάνια, απάντησε επίσης σε όσους σχολίασαν την έλλειψη μέτρων αποστάσεων στο πλαίσιο της πανδημίας το κορονοϊού, λέγοντας πως «οι ηθοποιοί στη διαφήμιση είναι από το ίδιο σπίτι οπότε ενθουσιάστηκαν που μοιράστηκαν ένα Creme Egg της Cadbury».