Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η Στατιστική Υπηρεσία της Σλοβενίας οι εταιρείες στη χώρα αξιοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα και μέσα όπως τα: Facebook, Twitter, YouTube κ.λπ. κυριότερα για λόγους μάρκετινγκ και λιγότερο για να επικοινωνούν με τους πελάτες τους.
Οι εταιρίες χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα και άλλες δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο για τις επικοινωνίες τους σε ποσοστό 37%, όμως επίσημη στρατηγική γι’ αυτό έχουν μόνο σε ποσοστό 9%.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν σε ποσοστό 30% των εταιρειών για την ανάπτυξη της εταιρικής του εικόνας και την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους, ενώ 17% τα αξιοποιούν προκειμένου να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους, για τα σχόλια και τις απόψεις τους ή για να απαντήσουν στα ερωτήματά τους.
Εννιά στις 100 εταιρείες εμπλέκουν όπως αναφέρει το ΑΠΕ, μέσω των κοινωνικών δικτύων, τους πελάτες τους στην ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών, 8 στις 100 τα χρησιμοποιούν για την πρόσληψη εργαζομένων και 7 στις 100 για την ανταλλαγή απόψεων και τεχνογνωσίας στο πλαίσιο της επιχείρησης.
Μόνο το 9% των εταιρειών έχουν επίσημη στρατηγική, που καθορίζει συγκεκριμένους στόχους, κανόνες και τη διαδικασία αξιοποίησης των εν λόγω μέσων. Το ποσοστό στις μεγάλες εταιρείες αυξάνεται στο 24%, ενώ στις μεσαίου μεγέθους διαμορφώνεται στο 10% και στις μικρές επιχειρήσεις στο 8%.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στην επικοινωνία με πελάτες, συνεργάτες ή το προσωπικό από το 37% των εταιρειών με τουλάχιστον 10 εργαζόμενους, ενώ το ποσοστό για τις μεγάλες επιχειρήσεις φτάνει στο 65%.
Αυτή τη μορφή της επικοινωνίας επιλέγουν σε ποσοστό 47% οι επιχειρήσεις του τομέα των υπηρεσιών, έναντι 26% των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη παραγωγή.