Θολό είναι το τοπίο στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Αυστραλία, όπου η μία μετά την άλλη βάζει λουκέτο, παρά την υπόσχεση για νέα βοήθεια 200 εκατ. δολαρίων από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση.
Μετά την απόφαση της Ford, πριν ένα τρίμηνο, να σταματήσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα στην Αυστραλία μετά το 2016, ο διευθυντής της Holden, Μάικ Ντέβερο, δήλωσε προχθές ότι η εταιρεία του θα αποφασίσει μετά τις ομοσπονδιακές εκλογές αν θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται στη χώρα.
Προς στιγμή η μόνη εταιρία που δείχνει αποφασισμένη να συνεχίσει και μελλοντικά να κατασκευάζει αυτοκίνητα στη χώρα είναι η γιαπωνέζικη Toyota η οποία ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει άλλα 123 εκατομμύρια δολάρια μετά το 2015 προκειμένου να εξελίξει το Camry που κατασκευάζει στην Αυστραλία και εξάγει και σε άλλες χώρες.
Για το ίδιο θέμα ο αρχηγός της αντιπολίτευσης, Τόνι Άμποτ, δήλωσε ότι σε περίπτωση που ο Συνασπισμός κερδίσει τις προσεχείς ομοσπονδιακές εκλογές, που θα διεξαχθούν στις 7 Σεπτέμβρη, θα ανατρέψει την πρόσφατη απόφαση της κυβέρνησης Ραντ να καταργήσει τις φοροαπαλλαγές που δίνονταν για επαγγελματική χρήση αυτοκινήτων, πιστεύοντας ότι έτσι θα αυξηθούν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στη χώρα κατά 20%.
Μετά την απόφαση του αρμόδιου υπουργού, Κιμ Καρ, για τη νέα επιχορήγηση των 200 εκατομμυρίων, ο διευθυντής της Holden δήλωσε ότι η εταιρεία του θα κλείσει τα εργοστάσιά της στην Αυστραλία αν η πολιτική τής κυβέρνησης για τη βιομηχανία αυτοκινήτων δεν είναι «ξεκάθαρη, συνεπής και διεθνώς ανταγωνιστική».