«The Longhairs», έτσι ονομάστηκε η κοινότητα που έχει αποστολή να συμβουλεύει, να εκπαιδεύει και να ενθαρρύνει τους άνδρες με μακριά μαλλιά, η οποία δημιουργήθηκε το 2014 από τον 35χρονο Κρις Χίλι και τον 31χρονο Λίντσι Μπάρτο. Οι δύο άνδρες και πρώην συμφοιτητές είχαν αρχίσει να μακραίνουν τα μαλλιά τους και διαπίστωσαν ότι δεν υπήρχε μία σταθερή ομάδα για να απευθυνθούν άνδρες με προικισμένη κόμη που αναζητούσαν συμβουλές και tips. Οι Χίλι και Μπάρτο από το Σαν Ντιέγκο των ΗΠΑ είχαν τη δική τους υπηρεσία ψηφιακού μάρκετινγκ, τη «Round Two Creative Group» και στη συνέχεια γεννήθηκε η ιδέα να ιδρύσουν μία νέα εταιρεία την «Hair Ties for Guys», που όπως φαίνεται από την επωνυμία, διαθέτει λαστιχάκια αποκλειστικά για ανδρικά μαλλιά. Επειδή δεν είχαν ακόμη έτοιμα τα προϊόντα αρχικά δημιούργησαν το thelonghairs.us με χρήσιμες συμβουλές και οδηγίες με video, όπως «πώς να πιάσετε τα μαλλιά κότσο» ή «πώς να «εξαφανίσετε την ψαλίδα». «Έπρεπε να αγοράζουμε γυναικεία λαστιχάκια και άλλα προϊόντα για μαλλιά. Είναι λίγο ντροπιαστικό. Κρύβεις τα λαστιχάκια στο καλάθι με τα ψώνια με λάδι για τη μηχανή του αυτοκινήτου και μία μπάλα ποδοσφαίρου. Είναι μία αμήχανη, άβολη εμπειρία, επειδή όλα τα προϊόντα έχουν φτιαχτεί για γυναίκες. Γι αυτό αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε όχι μόνο ένα προϊόν, αλλά μία κοινότητα» εξήγησε ο Χίλι στο Racked. «Πώς να φοράτε καπέλο, όταν έχετε μακρά μαλλιά», «λύσεις για τα μαλλιά σας όταν αθλείστε», «πώς να κάνετε τα μαλλιά σας να μακρύνουν γρηγορότερα» είναι μερικοί από τους τίτλους των θεμάτων στο website. Όμως προσεγγίζουν και ευρύτερα το θέμα, φιλοξενούν άρθρα για τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι άνδρες με αντισυμβατικά στυλ μαλλιών και συνεντεύξεις με επιτυχημένους άνδρες με μακριά μαλλιά, συμπεριλαμβανομένου ενός Βραζιλιάνου εκπαιδευτή Jiu Jitsu, αλλά και αναφορές σε ιστορικά πρόσωπα που είχαν μακριά μαλλιά. Επίσης από το site δίνονται συμβουλές για το πώς οι άνδρες με μακριά κόμη θα πρέπει να συμπεριφέρονται ο ένας στον άλλο δημόσια. «Όταν βλέπεις άλλους μακρυμάλληδες, αν έχεις τη δυνατότητα, πρόσφερε τους έκπτωση, μία μπύρα δωρεάν, ελεύθερο πάρκινγκ, VIP υπηρεσίες, εσωτερική πληροφόρηση. Κάνε παρέα με έναν μακρυμάλλη», αναφέρεται στο άρθρο. Πολλά είναι τα άρθρα αφιερωμένα στην αποκαλούμενη «αδέξια φάση» , το στάδιο των 12-18 μηνών που περνάει ένας άνδρες όταν αποφασίζει να μακρύνει το κοντό μαλλί του. «Δέχεσαι σχόλια απ΄όλους, ακόμη και από τη μητέρα σου, ότι τα μαλλιά σου είναι χάλια και η συχνότερη φράση που ακούς είναι “γιατί δεν πας για κούρεμα;”», σημειώνεται σε ένα από τα άρθρα στο website.
Όταν δημιουργήθηκε το website οι μητέρες των δύο ιδρυτών ήταν το κοινό τους. Σήμερα το site έχει 22.000 επισκέπτες το μήνα και κανάλι στο YouTube με 12.000 subscribers. Όταν το site συμπλήρωσε ένα χρόνο λειτουργίας, δημιουργήθηκε η εταιρεία Hair Ties for Guys και μετά από πολλές δοκιμές κυκλοφόρησε η πρώτη σειρά με λαστιχάκια για ανδρικά μαλλιά και στη συνέχεια λόγω τεράστιας ζήτησης και η δεύτερη. Το πιο δημοφιλές σχέδιο είναι το Adios Banditos εμπνευσμένο από το Μεξικό. «Πραγματικά πιστεύουμε σε αυτή την ιδέα» τόνισε ο Χίλι. «Οι άνδρες με μακριά μαλλιά είναι μέρος μιας κοινότητας. Είναι ένας τρόπος ζωής. Σεβόμαστε ο ένας τον άλλον. Υπάρχουν άνδρες με μακριά μαλλιά, που δεν ακολουθούν τους συμβατικούς κανόνες και απέδειξαν ότι μπορείς να είσαι επιτυχημένος επαγγελματίας, ακόμη κι αν υιοθετείς αυτό το στυλ, όπως ο Σιρ Ρίτσαρντ Μπράνσον, ο Τζον Πολ Ντετζόρια και ο Νταν Πράις» υπογράμμισε. «Κάθε άντρας που αποφασίζει να έχει μακριά μαλλιά έχει μια ιστορία, έναν λόγο, μια δήλωση. Τα μακριά μαλλιά μας, είναι μέρος της εμφάνισής μας, και συνεπώς μέρος της ταυτότητάς μας» τονίζουν οι ιδρυτές της κοινότητας «The Longhairs».