Σε 89 εκατομμύρια δολάρια ανέρχεται το κόστος των τηλεοπτικών διαφημιστικών μηνυμάτων για την προεκλογική καμπάνια της Χίλαρι Κλίντον. Από τα κεφάλαια αυτά τα 52 εκατ. δολάρια προέρχονται από προσωπική αποταμίευση της Κλίντον, ενώ 37 εκατ. δολάρια μαζεύτηκαν από τις εισφορές των υποστηρικτών της, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το NBC.
Από την άλλη μεριά το προσωπικό οικονομικό κόστος της τηλεοπτικής διαφήμισης για τον Ντόναλντ Τραμπ, προεδρικό υποψήφιο του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος ήταν μηδενικό, ενώ τα 8,2 εκατ. δολάρια που δαπανήθηκαν για την αγορά τηλεοπτικού χρόνου, προήλθαν από δωρεές των υποστηρικτών του.
Ο Ντόναλντ Τραμπ προτιμά το διαδίκτυο για την προβολή του, ενώ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, η διαδικτυακή προεκλογική παρουσία του αντιστοιχεί σε χρόνο τηλεοπτικής διαφήμισης οικονομικού ύψους 2 δισ. δολαρίων.
Ωστόσο, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της διαδικτυακής της παρουσίας, η Χίλαρι Κλίντον έλαβε 72 εκατ. αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τον Ιούλιο.
Μεταξύ των δύο υποψηφίων υπάρχει ουσιαστική διαφορά πολιτικής στρατηγικής, που εκφράζεται μέσω διαφορετικής προσέγγισης στην τακτική που ακολουθούν. Έτσι, η Χίλαρι Κλίντον προτιμά την τηλεοπτική προβολή μέσω διαφημιστικών μηνυμάτων, ενώ ο Ντόναλντ Τραμπ εφαρμόζει την τακτική των προκλητικών σχολίων και των προσωπικών επιθέσεων προκειμένου να εξασφαλίζει δωρεάν τηλεοπτική και διαδικτυακή προβολή, μηδενίζοντας ουσιαστικά το προσωπικό οικονομικό κόστος της διαφημιστικής προβολής του, στην προεκλογική εκστρατεία του.