Η «τρέλα του ανανά» κατέκλυσε ορισμένα σούπερ μάρκετ της Ισπανίας, με κόσμο να κρατάει το τροπικό φρούτο στο χέρι και να κόβει βόλτες στους διαδρόμους, ευελπιστώντας να βρει ταίρι.

Η νέα μόδα άρχισε από βίντεο που δημοσίευσε στο TikTok η ηθοποιός και κωμικός Vivy Lin, η οποία κρατώντας έναν ανανά ανέφερε: «Η ώρα για φλερτ στη Mercadona είναι από τις 7 μ.μ. έως τις 8 μ.μ.».

Έτσι, εκατοντάδες Ισπανοί χωρίς σύντροφο ξεκίνησαν να εμφανίζονται στα σούπερ μάρκετ, κρατώντας έναν ανανά και κόβοντας βόλτες στους διαδρόμους. Μάλιστα, ορισμένοι περπατούσαν στο διάδρομο με τα ποτά, ελπίζοντας να κανονίσουν ένα ρομαντικό ραντεβού.

Δημοσίευμα του BBC έγραψε ότι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Mercadona εκμεταλλεύτηκε το γεγονός, δημιουργώντας μια άτυπη καμπάνια για να διαφημίσει τα καταστήματά της, υποσχόμενη να βρουν σύντροφο οι ελεύθεροι Ισπανοί.

«Ο ανανάς στο ράφι της Mercadona περιμένει να βρεις το ταίρι σου», έγραψε η εταιρεία σε ανάρτηση που έκανε στα social media.

Έκτοτε, σημειώθηκαν διάφορα περιστατικά, τόσο στα καταστήματα της Mercadona, όσο και σε άλλα σούπερ μάρκετ. Παραδείγματος χάριν, στη Μαδρίτη έφηβοι έσπρωχναν καρότσια γεμάτα με ανανάδες, ενώ ένας άνδρας στο πλαίσιο bachelor party ντύθηκε ανανάς και μαζί με την παρέα του βγήκαν για εξόρμηση σε ένα σούπερ μάρκετ.

Ωστόσο, ορισμένοι θεώρησαν στημένη την «τρέλα του ανανά», θεωρώντας ότι πίσω από όλα κρύβεται η αλυσίδα Mercadona.

«Το να πέφτει κανείς στα δίχτυα μιας καμπάνιας που σχεδιάστηκε μέσω των κοινωνικών δικτύων μπορεί να είναι αθώο, όπως συμβαίνει με όλα τα αστεία και τις παιδικότητες που αυτό γεννά… Αλλά αυτό μπορεί να καθορίσει την κοινωνική συμπεριφορά και να μετατρέψει τους χρήστες σε μεγάφωνα δωρεάν», έγραψε η κοινωνική σχολιάστρια Susana Quadrado στην εφημερίδα La Vanguardia.

Σημειώνεται, ότι ο ανανάς είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τον ερωτικό τομέα και ιδιαίτερα το σεξ, καθώς θεωρείται ότι αλλάζει τη γεύση στο σπέρμα και τη μυρωδιά στο αιδοίο.