Το εστιατόριο της Σιγκαπούρης που κατηγορήθηκε ότι χρέωσε υπερβολικά μια τουρίστρια τον περασμένο μήνα δήλωσε ότι ήταν «βαθιά αναστατωμένο» και δημοσίευσε βίντεο ασφαλείας για να διαψεύσει την Τετάρτη την υποτιθέμενη απάτη με τα οστρακοειδή.
Το Paradise Group κυκλοφόρησε βίντεο με έναν σερβιτόρο να δείχνει το μενού του και προφανώς να εξηγεί την τιμολόγηση στην τουρίστρια Junko Shinba και την παρέα της, και να φέρνει το ζωντανό καβούρι για να το παρατηρήσουν πριν από την προετοιμασία του.
«Το προσωπικό του Seafood Paradise ανακοίνωσε δύο φορές στους πελάτες ότι η τιμή του βασιλικού καβουριού της Αλάσκας (Alaskan King Crab) ήταν η ίδια με το Scotland Snow Crab, ενώ έδειχνε το μενού», έγραψε το Paradise Group σε μια μακροσκελή ανάρτηση στο Facebook.
«Η τιμή του Scotland Snow Crab αναγραφόταν σαφώς ως 26,80 δολάρια ανά 100 γραμμάρια στο μενού. Το προσωπικό ενημέρωσε επίσης τους πελάτες ότι το συνολικό βάρος του Alaskan King Crab ήταν 3,5 κιλά.
Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε παρεξήγηση, έφεραν ακόμη και ολόκληρο το ζωντανό Alaskan King Crab στο τραπέζι πριν από την προετοιμασία. Οι πελάτες εθεάθησαν να βγάζουν φωτογραφίες και ακόμη και selfies με το ζωντανό Alaskan King Crab».
Η Shinba είχε ισχυριστεί ότι ο σερβιτόρος της στο Seafood Paradise της είπε ότι το πιάτο με το Alaskan King Crab κόστιζε περίπου 30 δολάρια, αλλά στη συνέχεια σοκαρίστηκε όταν έμαθε ότι η χρέωση ήταν «ανά 100 γραμμάρια».
Όταν έφτασε ο λογαριασμός, η Shinba και η παρέα της κάλεσαν την αστυνομία αφού είδαν ότι χρεώθηκαν 938 δολάρια Σιγκαπούρης – που είναι λίγο κάτω από 700 δολάρια ΗΠΑ – για τη λιχουδιά των 3,5 περίπου κιλών.
Ο όμιλος Paradise Group δήλωσε ότι έδωσε στη δημοσιότητα το οπτικό υλικό επειδή ήταν «βαθύτατα αναστατωμένος από τους ανακριβείς ισχυρισμούς που διατυπώθηκαν από αυτή την ομάδα πελατών, οι οποίοι φαίνεται να αποσκοπούν στο να αμαυρώσουν τη φήμη του εστιατορίου μας».