Τον Φεβρουάριο, η Bella Hadid ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μια σειρά από φωτογραφίες μέσα από τα headquarters της αμερικανικής εταιρείας καταστημάτων ομορφιάς «Ultra Beauty» στο Σικάγο και όλοι υποπτευθήκαμε πως κάποια σχετική συνεργασία βρίσκεται στα σκαριά.
Τελικά καλά είχαμε καταλάβει, καθώς η Bella ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες το επίσημο λανσάρισμα του προσωπικού της brand αρωμάτων, με το όνομά του να είναι εμπνευσμένο από το δικό της και λέγεται «Ôrəbella». Όπως αποκάλυψε το Παλαιστινιακής καταγωγής super model, κρατούσε το όνομα (που προφέρεται «aura-bella») μυστικό εδώ και 5 χρόνια και είναι μια επωνυμία με επιρροές από την αραβική καταγωγή της.
Σε μια πρόσφατη συνέντευξή της, εξήγησε πώς συνδέεται η καταγωγή της με την αρωματοποιΐα και ταυτόχρονα περιέγραψε το προσωπικό της ταξίδι μέχρι τη δημιουργία του δικού της brand αρωμάτων: «Ξύπνησα στη μέση της νύχτας, πριν από μερικά χρόνια, και μου ήρθε το όνομα “Ôrəbella”. Αυτό είναι το όνομα της εταιρείας. Σκέφτηκα τη φωνητική ορθογραφία της λέξης ”aura” και πώς θα μπορούσαμε να την κάνουμε διαφορετική. Η φωνητική γραφή της είναι ”o-r-e”, με ανάποδο το ”e”. Το επώνυμό μου, “Hadid”, σημαίνει “iron” (σίδηρος) και “ore” (ένα μετάλλευμα που χρησιμοποιείται για την εξαγωγή του σιδήρου από το έδαφος). Υπήρχαν τόσο πολλά διαφορετικά πράγματα που άρχισαν να κάνουν κλικ», είπε η μία εκ των δυο αδερφών Hadid, ενώ σε άλλη συνέντευξή της στο Glamour πρόσθεσε: «Ποτέ δεν πίστευα ότι θα έβγαζα ένα προϊόν», εξηγώντας παράλληλα πως συνειδητοποίησε γρήγορα ότι υπήρχε ένα κενό στην αγορά για αρώματα που συνδυάζουν την περιποίηση του δέρματος.
«Υπάρχουν τόσο πολλά στον κόσμο, αλλά ένιωσα πραγματικά ότι ήταν γραφτό πριν από μερικά χρόνια. Φτιάχναμε ήδη πολύ λάδι λεβάντας στη φάρμα μας και έπαιρνα γλυκερίνη και διάφορα περίεργα αιθέρια έλαια… Έφτιαχνα πράγματα και μύριζαν πραγματικά μοναδικά. Αν ήθελα να προσθέσω κάτι λίγο πικάντικο, θα έβαζα τζίντζερ και πιπέρι και μετά θα έβαζα λίγο λεμόνι. Τότε ξαφνικά μπήκα βαθιά σε όλο αυτόν τον κύκλο παραγωγής αυτών των πραγματικά ενδιαφέροντων αρωμάτων», εξομολογήθηκε η Bella και εμείς θυμηθήκαμε όλες τις φορές που είδαμε στο Instagram της τη συγκεκριμένη οικογενειακή φάρμα και τα άλογα στα οποία έχει αδυναμία.
Τα τρία αρώματα της Bella Hadid
Πρόκειται για τρία αρώματα τα οποία δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τους οίκους αρωμάτων Firmenich και Robertet και είναι τα εξής:
Το Window2Soul είναι ένα ένα φρέσκο λουλουδάτο άρωμα, που συνδυάζει νότες από τριαντάφυλλο και γιασεμί με λεμόνι και tonka bean. Το Salted Muse είναι ένα ξυλώδες άρωμα με νότες από θαλασσινό αλάτι, ροζ πιπέρι, ελιά και λεβάντα. Τέλος, το Blooming Fire είναι το άρωμα με ένα πιο τροπικό blend με λουλούδι monoi Tahitian, πατσουλί και περγαμόντο.
Είναι και τα τρία vegan και cruelty-free (έχουν πιστοποίηση από τις Leaping Bunny και PETA), δεν περιέχουν οινόπνευμα (alcohol-free) και έχουν διφασικές συνθέσεις εμπλουτισμένες με σκέτα έλαια και αιθέρια έλαια, όπως η καμέλια και το αμυγδαλέλαιο, γι’ αυτό και πρέπει να ανακινηθούν πριν από την εφαρμογή τους, ώστε να ενεργοποιηθούν όλα τα συστατικά τους.
Η πρώτη φάση της σύνθεσής τους αποτελείται από το snow mushroom και ένα μείγμα πέντε ελαίων από καμέλια, αμύγδαλο, ελιά, jojoba και shea. Η δεύτερη φάση αποτελείται από αιθέρια έλαια, τα οποία είναι επιλεγμένα σύμφωνα με τις αρχές της αρωματοθεραπείας και αναδύουν ένα διακριτικό άρωμα.
Πρόκειται λοιπόν για τα πρώτα διφασικά αρώματα χωρίς οινόπνευμα, που βασίζονται μεν στη δράση των αιθέριων ελαίων και αφήνουν ένα ανεπανάληπτο άρωμα, αλλά παράλληλα θρέφουν την επιδερμίδα. Το μόνο που απομένει είναι να τα δοκιμάσουμε και να επιβεβαιώσουμε και τον ισχυρισμό του brand που λέει πως τα αρώματά του έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τα υπόλοιπα. Και τα τρία αρώματα είναι δερματολογικά ελεγμένα και διατίθενται σε βιώσιμες συσκευασίες. Κυκλοφορούν σε συσκευασίες των 10 ml (travel size) με κόστος $35, των 50 ml στην τιμή των $72 και των 100 ml στα $100, από τις 2 Μαΐου στο επίσημο site του brand, ενώ από τις 10 Μαΐου μπορείτε να τα βρείτε και στο site της Ulta Beauty.