Η φράση «εφτά χρόνια φαγούρας» χρησιμοποιείται για να δηλώσει, ότι η σχέση ενός ζευγαριού έχει αρχίσει να παίρνει… φθίνουσα πορεία.
Όσοι βρίσκονται ακόμη στα πρώτα χρόνια της τους ενδεχομένως να πιστεύουν ότι αυτό (ακόμη) δεν τους αφορά, και πως οι ίδιοι θα βρουν ένα τρόπο για να μην την επαληθεύσουν.
Πλανώνται πλάνην οικτρά!
…Τουλάχιστον αυτό υποστηρίζει μια πρόσφατη έρευνα, σύμφωνα με την οποία τα περισσότερα ζευγάρια πλέον χωρίζουν μετά από δύο χρόνια και εννέα μήνες!
Η έρευνα, όπως αναφέρει η εφημερίδα Daily Mail, εστίασε στο κατά πόσο έχει επηρεάσει ο σύγχρονος τρόπος ζωής τις σχέσεις των Βρετανών, και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα σημερινά ζευγάρια έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να διατηρήσουν μακροχρόνιες σχέσεις όπως συνέβαινε με τις παλαιότερες γενιές.
Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων, μάλιστα, θεωρεί ότι σημαντικό ρόλο ως προς αυτό παίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στην έρευνα συμμετείχαν 1.953 ενήλικες Βρετανοί, οι οποίοι είχαν πάρει απόφαση να τερματίσουν τη σχέση ή το γάμο τους τα τελευταία δύο χρόνια. Επιπλέον, κανένας από τους ερωτηθέντες δεν είχε παιδί με την πρώην σύντροφό του.
Σύμφωνα με την έρευνα τα «ούτε τρία χρόνια φαγούρας» έβρισκαν εφαρμογή είτε κάποιος είχε παντρευτεί, είτε όχι: το 24% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι ήταν παντρεμένο, το 41% συζούσε με τη σύντροφό του και το 35% ζούσαν σε ξεχωριστά σπίτια προτού χωρίσουν.
Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων στην έρευνα και οι πρώην σύντροφοί τους (σε ποσοστό 79%) χρησιμοποιούσαν ενεργά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter και Instagram), με το 36% να παραδέχεται ότι είχαν γνωρίσει τον/την πρώην τους στο διαδίκτυο (σε κάποιο social media, ή site γνωριμιών).
Πάνω από τους μισούς πιστεύουν, ότι ένας από τους λόγους για τους οποίους η σχέση τους οδηγήθηκε στο χωρισμό ήταν τα social media, με το 34% αυτών να δηλώνει ότι ο πρώην σύντροφός τους γνώρισε κάποιον άλλον στο διαδίκτυο, ή φλέρταρε με άλλους μέσω αυτών.
Το ένα πέμπτο (23%) σχολίασε, ότι πίστεψε λανθασμένα ότι γνώριζε καλά το σύντροφό του μέσα από τη διαδικτυακή επαφή τους, ενώ ένα άλλο 17% ανέφερε ότι το άλλο τους μισό περνούσε περισσότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αντί να ασχολείται μαζί τους.
Από την άλλη, όσες ευθύνες κι αν έριξαν οι περισσότεροι στα social media, ένα 12% ανέφερε ότι μέσα από τις φωτογραφίες άλλων ευτυχισμένων ζευγαριών, μπόρεσαν να συνειδητοποιήσουν ότι η δική τους σχέση δεν ήταν τέτοια.