Το κίτρινο χαρτί με την επιγραφή «Ενοικιάζεται» αποτελεί τα τελευταία χρόνια το πιο δημοφιλές «έκθεμα» στις βιτρίνες και στα κατεβασμένα ρολά των καταστημάτων του κέντρου της Αθήνας. Η οικονομική κρίση έχει κάνει τους εμπόρους να κλείνουν ο ένας μετά τον άλλον και να αποχαιρετούν την πελατεία τους αφήνοντας πίσω τους δεκάδες άδεια μαγαζιά. Το newsbeast.gr περιηγήθηκε σε δρόμους του κέντρου της Αθήνας, μίλησε με τους καταστηματάρχες, τον κόσμο και κατέγραψε τις εικόνες της κρίσης.
Ακόμη όμως και εμπορικοί δρόμοι όπου στο παρελθόν ήταν φιλέτα, σήμερα δεν έχουν καταφέρει να επανακάμψουν, όπως είναι η Τσακάλωφ όπου το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων αγγίζει το 27,7%. Καλύτερη είναι η εικόνα στην Πατριάρχου Ιωακείμ, στην Ερμού, στην Αθηνάς και στην Αγίου Μάρκου με τα ποσοστά των λουκέτων να μην ξεπερνούν το 10%. Όπως λένε οι καταστηματάρχες στο newsbeast.gr, επιλέγουν για τα ψώνια τους την αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται κι εκείνοι επιχειρηματικά για να στηρίξουν τα μαγαζιά.
Όσο για το πώς καταφέρνουν να «υπάρχουν» σε ένα δρόμο με τα λιγότερα λουκέτα της Αθήνας τονίζουν ότι οι μειωμένες τιμές και τα ανταγωνιστικά προϊόντα απέναντι στα πολυκαταστήματα είναι το «κλειδί» που έχει συντελέσει στο να μην υπάρχουν ξενοίκιαστα μαγαζιά.
Τα κλειστά καταστήματα αποτελούν πλέον μια οικεία εικόνα για τους καταναλωτές οι οποίου έχουν περιορίσει κατά πολύ τις αγορές τους ψωνίζοντας τα απολύτως απαραίτητα ωστόσο τονίζουν ότι η εικόνα με τα κατεβασμένα ρολά τους προκαλεί μία μελαγχολία. Τα ψώνια στο κέντρο της Αθήνας φαντάζουν την πιο ιδανική επιλογή από πλευρά επιλογών καθώς δίνει τη δυνατότητα να βλέπεις όλα τα μαγαζιά συγκεντρωμένα και να συγκρίνεις ποιότητα και τιμές.