Μια μητρόπολη στην καρδιά της ερήμου της Νεβάδα έμελλε να μετατραπεί σε ναό τζόγου, σεξ και ενήλικης διασκέδασης, δημιουργώντας έναν ανεξάντλητο θρύλο γύρω από την καζινούπολη και την ασωτία που την περιβάλλει. Άλλωστε ό,τι συμβαίνει στο Βέγκας μένει στο Βέγκας, όπως λένε χαρακτηριστικά για τα κλειστά στόματα και την απόλυτη εχεμύθεια που σπεύδει να παρέχει η Πόλη της Αμαρτίας σε όσους καταφτάνουν εκεί αναζητώντας χαλαρά ήθη και υποσχέσεις εύκολου πλουτισμού. Το Λας Βέγκας μαγνητίζει σήμερα εκατομμύρια κυριολεκτικά τουρίστες από κάθε γωνιά της οικουμένης, οι οποίοι αφήνουν στο έξαλλο πέρασμά τους τρισεκατομμύρια δολάρια στα ταμεία της Νεβάδα και τις τσέπες των κατοίκων. Καθόλου άσχημα δηλαδή για μια πόλη με ιστορία που εκτείνεται μόλις σε έναν αιώνα και ιδρύθηκε από κτηνοτρόφους και σιδηροδρομικούς υπαλλήλους, για να ανακαλύψει σύντομα ότι ο πλούτος που διέθετε δεν ήταν οι πηγές νερού καταμεσής της ερήμου αλλά ο τζόγος, η πορνεία και η κάθε λογής αλητεία. Το Λας Βέγκας αγκάλιασε από τις πρώτες στιγμές τις παροιμιώδεις ασυδοσίες της Άγριας Δύσης, λάτρεψε τη χαρτοπαιξία και την πορνεία και μετατράπηκε στο ιδανικό σπίτι του οργανωμένου εγκλήματος της Ανατολικής Ακτής. Όταν τα κλειδιά της πόλης θα δίνονταν στους μαφιόζους της Κόζα Νόστρα δηλαδή, οι οποίοι σήκωσαν εκεί στη δεκαετία του 1940 τα θεόρατα καζίνο για να ξεπλένουν το μαύρο παραδάκι από τις παράνομες δραστηριότητές τους. Τα καζίνο φτιάχτηκαν με μαύρο χρήμα για να ξεπλένουν μαύρο χρήμα λοιπόν και οι τουρίστες μπήκαν στον χορό από σπόντα, προσπαθώντας να καρπωθούν όσα είχε να προσφέρει η Πόλη της Αμαρτίας: φτηνή διαμονή και την υπόσχεση ότι κάθε φαντασίωση θα βρει την ιδανική ικανοποίησή της. Αν και η ιστορία της γέννησης και της ακμής του Λας Βέγκας είναι απείρως πιο πολύπλοκη και ενδιαφέρουσα από το σχηματικό αυτό περίγραμμα, περιλαμβάνοντας από συλλογικά γεγονότα και ατομικές πρωτοβουλίες μέχρι και τη συνήθη τυχαιότητα της ζωής που αλλάζει τον ρου όπως μόνο αυτή ξέρει…
Προϊστορία και πρώτα σπίτια
Η Μαφία και η Χρυσή Εποχή
Το σύγχρονο πρόσωπο της καζινούπολης