Αντιδράσεις από την καθολική Εκκλησία έχει προκαλέσει μία διαφημιστική καμπάνια που παρουσιάζει την πρωτεύουσα της Λιθουανίας, Βίλνιους, ως το «σημείο G» της Ευρώπης, ενάμιση μήνα πριν την επίσκεψη του πάπα Φραγκίσκου στη χώρα.
Στην καμπάνια εμφανίζεται μία γυναίκα σε ένα σεντόνι με τυπωμένο τον χάρτη της Ευρώπης, κρατώντας με το χέρι της το σημείο όπου βρίσκεται η Λιθουανία, με τρόπο που υποδεικνύει σεξουαλική ηδονή. Το σλόγκαν της εκστρατείας είναι: «Βίλνιους, το σημείο G της Ευρώπης – Κανείς δεν ξέρει πού είναι, αλλά όταν το βρεις, είναι φανταστικό».
Ο πρωθυπουργός της χώρας, Σαούλιους Σκβερνέλις, παραδέχθηκε πως πρόκειται για μία «παράξενη» καμπάνια σε ένα περίεργο timing, λόγω της επικείμενης επίσκεψης του Ποντίφικα, ωστόσο τόνισε πως δεν είναι προσβλητική.
Λιθουανοί καθολικοί ιερείς υποστήριξαν πως η καμπάνια χρησιμοποιεί τη γυναικεία σεξουαλικότητα χάριν της διαφήμισης και δίνει «λανθασμένες ιδέες» για το Βίλνιους.
Από την πλευρά της, η Ίνγκα Ρομανοβσκιένε, επικεφαλής του τουριστικού πρακτορείου πίσω από την καμπάνια, επεσήμανε πως η επίσκεψη του πάπα Φραγκίσκου είναι «πολύ σημαντική», σύμφωνα με το Associated Press, ωστόσο υπογράμμισε πως το Βίλνιους είναι αντιμέτωπο με ισχυρό ανταγωνισμό από άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, και αυτοί που παρουσίασαν τη συγκεκριμένη καμπάνια «είχαν μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ιδέα για να αυξήσουν το ενδιαφέρον για την πόλη».