Η Delta Air Lines ξεκίνησε το έτος των 100ων γενεθλίων της με μια κεντρική ομιλία. Τα σημαντικότερα σημεία ήταν μια σειρά από ανακοινώσεις που παρουσίασε η εταιρεία, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας συνεργασίας με την Uber, καθώς και μια συνεργασία με το YouTube που θα επιτρέπει στα μέλη του SkyMiles να παρακολουθούν δωρεάν το YouTube Premium όταν συνδέονται στο σύστημα ψυχαγωγίας της Delta κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Η Delta δήλωσε, επίσης, ότι σχεδιάζει να ολοκληρώσει την ανάπτυξη του δωρεάν Wi-Fi σε όλο τον παγκόσμιο στόλο της μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Όπως αναφέρει το Inc.com, μία από τις πιο ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις ήταν αυτό που η εταιρεία ονόμασε Delta Concierge, ένας προσωπικός βοηθός με τεχνητή νοημοσύνη μέσα στην εφαρμογή Fly Delta.

«Ο Delta Concierge θα λειτουργήσει ως ένα νήμα σε όλη την εμπειρία σας», δήλωσε ο Ed Bastian, Διευθύνων Σύμβουλος της Delta. Η ιδέα είναι ότι «θα χρησιμεύει ως ένας προσωπικός βοηθός με τεχνητή νοημοσύνη που συνδυάζει το πλαίσιο του ποιοι είναι οι πελάτες μας και πώς τους αρέσει να ταξιδεύουν, με τη βαθιά γνώση και τις γνώσεις που έχουμε δημιουργήσει ως η πιο αξιόπιστη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο».

Αρχικά, το Delta Concierge θα προσφέρει στους ταξιδιώτες προτάσεις με βάση τις προτιμήσεις τους και τα ταξιδιωτικά τους σχέδια. Θα επιτρέπει, επίσης, την εισαγωγή κειμένου και φωνής σε φυσική γλώσσα, καθιστώντας ευκολότερη την αλληλεπίδραση με αυτό από το να βρίσκετε το δρόμο σας μέσα από μια επιλογή μενού.

«Το Delta Concierge θα προσφέρει χαρακτηριστικά όπως κείμενο φυσικής γλώσσας και φωνητική εισαγωγή και ταξιδιωτικές ενημερώσεις, όπως ειδοποιήσεις για τη λήξη διαβατηρίων», δήλωσε η εταιρεία. «Οι μελλοντικές ενημερώσεις θα περιλαμβάνουν επιλογές όπως οι αλλαγές πτήσεων».

Αυτό το τελευταίο μέρος είναι το σημείο όπου τα πράγματα γίνονται πραγματικά ενδιαφέροντα. Μακράν, το χειρότερο πράγμα στα ταξίδια είναι η αβεβαιότητα. Τα αεροπορικά ταξίδια, ειδικά, είναι γεμάτα αβεβαιότητα. Υπάρχουν κυριολεκτικά εκατομμύρια κινούμενα μέρη που όλα πρέπει να συνεχίσουν να κινούνται προκειμένου να φτάσετε εκεί που πηγαίνετε. Μερικές φορές, ένα από αυτά τα κινούμενα μέρη χαλάει. Μερικές φορές, ο καιρός δεν συνεργάζεται ή τα μέλη του πληρώματος αρρωσταίνουν. Μερικές φορές, μια ενημέρωση λογισμικού καθηλώνει μια ολόκληρη αεροπορική εταιρεία για λίγες ημέρες. Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, η δυνατότητα να ζητάτε απλώς από την εφαρμογή «Βρείτε μου εναλλακτικές πτήσεις για τον προορισμό μου» και να καταλαβαίνει τι σημαίνει αυτό, θα άλλαζε τα δεδομένα.

Όμως, ακόμη και αν όλα πάνε όπως πρέπει, για πολλούς ανθρώπους υπάρχει ακόμη μεγάλη αβεβαιότητα -ειδικά αν δεν πετάτε συχνά. Το να έχετε την εφαρμογή να σας ενημερώνει προληπτικά για το πώς θα φτάσετε στην πύλη σας, ποια γραμμή ασφαλείας να χρησιμοποιήσετε ή τον ταχύτερο τρόπο για να φτάσετε από το αεροδρόμιο στον προορισμό σας είναι μεγάλη υπόθεση.

Η Delta λέει ότι θα ξεκινήσει να κυκλοφορεί με μια «σταδιακή προσέγγιση» φέτος, αλλά δεν έχει ακόμη φανεί πώς θα είναι όλα αυτά όταν φτάσουν στις συσκευές σας. Πολλές εταιρείες έχουν δώσει μεγάλες υποσχέσεις σχετικά με το πώς η τεχνητή νοημοσύνη πρόκειται να αλλάξει όλα τα είδη προϊόντων και εμπειριών, και η συντριπτική πλειονότητα αυτών είναι τόσο πρώιμου σταδίου που δεν είναι σαφές αν θα υλοποιηθούν ποτέ.

Από την άλλη πλευρά, η Delta έχει ένα αρκετά καλό πρόσφατο ιστορικό τήρησης τέτοιου είδους υποσχέσεων. Πριν από δύο χρόνια, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έφερνε γρήγορο, δωρεάν Wi-Fi σε όλα τα αεροπλάνα της. Κατά τη διάρκεια της κεντρικής ομιλίας, ο Bastian δήλωσε ότι αναμένει να το ολοκληρώσει αυτό μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Μάλιστα, δήλωσε δημοσίως ότι «πολλά από τα χαρακτηριστικά που παρουσιάσαμε σήμερα θα είναι στα αεροπλάνα μας φέτος».

Η Delta ζωγράφισε ένα αρκετά συναρπαστικό μέλλον για το πώς η αεροπορική εταιρεία θα χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για να εξατομικεύσει την ταξιδιωτική εμπειρία. Δίνει μια αρκετά μεγάλη υπόσχεση, η οποία είναι επικίνδυνη. Από την άλλη πλευρά, αν μπορεί να λύσει το χειρότερο πράγμα σχετικά με τα ταξίδια, φαίνεται να είναι ένα αρκετά έξυπνο στοίχημα.