Στόχος κυβερνοεπίθεσης, η οποία προήλθε «από ιδιαίτερα εξελιγμένη πηγή», έγινε η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους EasyJet. Η ίδια η εταιρεία ανακοίνωσε την επίθεση χάκερς οι οποίο στόχευσαν τα στοιχεία 9 εκατομμυρίων πελατών της.
Η EasyJet ανακοίνωσε ότι οι χάκερς που κατάφεραν να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα της, είχαν επίσης πρόσβαση στα email και τα στοιχεία πτήσεων εκατομμυρίων πελατών της.
Η εταιρία στην ανακοίνωσή της αναφέρει:
«Δεν υπάρχουν στοιχεία πως υπήρξε οποιασδήποτε φύσεως κατάχραση οποιασδήποτε προσωπικής πληροφορίας, ωστόσο επικοινωνούμε με τους περίπου 9 εκατ. πελάτες στα στοιχεία των οποίων οι χάκερς απέκτησαν πρόσβαση, για να τους συμβουλεύσουμε για τα προστατευτικά μέτρα για να ελαχιστοποιήσουν οποιονδήποτε κίνδυνο πιθανού phishing».
Όπως αναφέρει ο Guardian εκλάπησαν επίσης στοιχεία 2.208 πιστωτικών καρτών από πελάτες που έκλειναν τα ταξίδια τους μέσω της πλατφόρμας της εταιρείας. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα η εταιρεία θα συνεχίσει την επικοινωνία με τους πελάτες τα στοιχεία των οποίων παραβιάστηκαν μέχρι τις 26 Μαΐου.
Όπως επισημαίνει ο Guardian η συγκεκριμένη επίθεση είναι ανάμεσα στις μεγαλύτερες που έχει υποστεί εταιρεία στο Ηνωμένο Βασίλειο με την EasyJet να κινδυνεύει και με πρόστιμο από τις αρχές. Σε μία περίοδο που έτσι και αλλιώς δέχεται ισχυρές πιέσεις λόγω των επιπτώσεων της κρίσης του κορονοϊού.