Με το «Τιμητικό Βραβείο» (“Highly Commended”), στην ανταγωνιστική κατηγορία των 20-50 εκ. επιβατών, διακρίθηκε το αεροδρόμιο της Αθήνας στη μεγαλύτερη συνάντηση του κλάδου των αερομεταφορών «ROUTES World 2019», που πραγματοποιήθηκε στην Αδελαΐδα (Αυστραλία).
Οι αεροπορικές εταιρείες – κριτές εστίασαν στην εντυπωσιακή ανάπτυξη (+11%) της επιβατικής κίνησης το 2018, με περισσότερους από 24,1 εκ. επιβάτες, αλλά και στην ανάπτυξη που συνεχίζεται κατά το πρώτο 8μηνο του 2019. Τη χρονιά που πέρασε ο κόμβος της Αθήνας προσέλκυσε 62 νέα δρομολόγια και καλωσόρισε 4 νέες αεροπορικές εταιρείες. Επίσης, βάσεις στην Αθήνα δημιούργησαν η Volotea και η Ellinair, ενώ η Ryanair ξεκίνησε 21 συνδέσεις και η AEGEAN 15 νέα δρομολόγια. Επιπλέον, 13 εταιρείες αύξησαν τη δραστηριότητά τους σε 34 δρομολόγια.
Ξεχωριστό έπαινο απέσπασε το βραβευμένο Σχήμα Κινήτρων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το οποίο συμπεριλαμβάνει 13 διαφορετικές κατηγορίες και όπως τονίσθηκε «καλύπτει κάθε πιθανή αναπτυξιακή προσπάθεια από εταιρείες βάσης, χαμηλού κόστους, ή παραδοσιακές».
Σημειώνεται ότι ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών είναι το πιο πολυβραβευμένο αεροδρόμιο παγκοσμίως στην ιστορία του θεσμού, με 18 συνολικά κορυφαίες διακρίσεις Routes τα τελευταία δώδεκα χρόνια.
Το πρώτο βραβείο στα World Routes 2019 απέσπασε το αεροδρόμιο του Μπρισμπέιν. Η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, Ιωάννα Παπαδοπούλου, με αφορμή τη νέα διάκριση δήλωσε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τις αεροπορικές εταιρείες, που για μία ακόμα φορά, μας επιβράβευσαν με την ψήφο και την εμπιστοσύνη τους. Η νέα καμπάνια μας με τίτλο “AuTHENtic Smiles” εστιάζει στη συνεχή προσπάθειά μας για την προώθηση της πόλης μας και εκφράζει με ευρηματικό τρόπο την προσπάθειά μας για το σχεδιασμό καινοτόμων και πρωτοποριακών προγραμμάτων για την ενίσχυση των αεροπορικών εταιρειών που επιχειρούν ήδη στην αγορά μας, αλλά και για την προσέλκυση νέων. Πιστεύουμε πως, με αυτή την προσέγγιση, υποστηρίζουμε αποτελεσματικά και με συνέπεια τα αναπτυξιακά σχέδια και τη δραστηριότητα των αεροπορικών εταιρειών στην αγορά μας και συμβάλλουμε στην προώθηση της Αθήνας ως ενός από τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς διεθνώς».
Τέλος, η κα Παπαδόπουλου ευχαρίστησε τους συνεργάτες της ομάδας του αεροπορικού μάρκετινγκ, «για τη δέσμευση, την αφοσίωση και τον επαγγελματισμό τους, στοιχεία που συνέβαλαν καθοριστικά στην επίτευξη του θετικού αυτού αποτελέσματος».