Δυναμικό ξεκίνημα με αύξηση 12% και 1,5 εκατ. επιβάτες σημείωσε η επιβατική κίνηση της Aegean και της Olympic Air τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, τους πρώτους δύο μήνες του 2018 μεταφέρθηκαν 680.000 επιβάτες στο δίκτυο εσωτερικού, με αύξηση 9%, ενώ στο δίκτυο εξωτερικού η κίνηση ανήλθε σε 808.000 επιβάτες, καταγράφοντας αύξηση 15% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Οι συνολικές πτήσεις αυξήθηκαν κατά 2% και σημειώνεται ότι η πολλαπλάσια αύξηση της επιβατικής κίνησης ήρθε, πετυχαίνοντας σημαντικά ενισχυμένες πληρότητες της τάξεως του 81% από 76% την αντίστοιχη περίοδο του 2017.
H κίνηση από την κύρια βάση της Αθήνας αυξήθηκε κατά 14%, με την εταιρεία να αναπτύσσεται σημαντικά ταχύτερα από την αύξηση της συνολικής αγοράς, η οποία ανήλθε σε 6,5%.
Ιδιαίτερα η κίνηση εξωτερικού της Aegean από την Αθήνα σημείωσε αύξηση 19% με σημαντική επένδυση στη διατήρηση πολλών «εποχικών» προορισμών και τον χειμώνα για τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, αλλά και των επιλογών άμεσης σύνδεσης των επιβατών.
«Το 2018 ξεκίνησε με θετικά πρόσημα στην κίνηση και στην πληρότητα των πτήσεών μας. Η σταδιακή βελτίωση του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, η ωρίμανση στη διαχείριση των ναύλων και του δικτύου, καθώς και η επένδυσή μας στην ενίσχυση και λειτουργία του αεροδρομίου της Αθήνας ως κόμβου διασύνδεσης-μετεπιβίβασης, έχουν συμβάλει στη μερική άμβλυνση της εποχικότητας. Είναι απαραίτητο για όλους μας στον τουρισμό, οι προσπάθειες για επέκταση της περιόδου να ενταθούν με επενδύσεις και ευρηματικότητα, νέα προϊόντα και κατάλληλες πολιτικές στήριξης» αναφέρει, σε δήλωσή του, ο διευθύνων συμβουλος της Aegean Δημήτρης Γερογιάννης.
«Από μεριάς μας συνεχίζουμε να επενδύουμε στην αναβάθμιση των υπηρεσιών μας με την παράδοση και λειτουργία, κατά τους τελευταίους μήνες τού προηγούμενου έτους, ενός καινούργιου και τριών αναβαθμισμένων lounges σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρνακα. Παράλληλα, προγραμματίζουμε 18 νέους προορισμούς και 700.000 επιπλέον θέσεις για το 2018. Οι αρχικές ενδείξεις για τη ζήτηση της καλοκαιρινής περιόδου, παρά την αύξηση της χωρητικότητας του ανταγωνισμού, διαφαίνονται θετικές» καταλήγει ο κ. Γερογιάννης.