Το Gstaad Palace είναι το μοναδικό πεντάστερο ξενοδοχείο της Ελβετίας, το οποίο ανήκει σε μια οικογένεια, και το οποίο φημίζεται στα πέρατα του κόσμου για το πολυτελέστατο σέρβις του και την προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια.
Η Rebecca Taylor από την ιστοσελίδα aluxurytravelblog.com έβαλε σκοπό να «ανακαλύψει» αν όντως το «παλάτι» αυτό ανταπροκρίνεται στις φήμες…
Έκλεισε δωμάτιο για μια νύχτα, στο πλαίσιο της «αποστολής» της, όπως γράφει, να βρει ποιο είναι το καλύτερο από τα θέρετρα σκι της Ελβετίας.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, το ξενοδοχείο δεν προσφέρει απλά υπηρεσίες αντάξιες ενός πεντάστερου ξενοδοχείου, όπως θα περίμενε κανείς, αλλά υπηρεσίες «deluxe».
«Αν έκανα πώς το ζητάω, το προσωπικό ήταν έτοιμο να μου γαργαλήσει μέχρι και τις πατούσες με ένα φτερό από κάποιο εξωτικό πουλί» γράφει σε άρθρο της.
Φυσικά, κάτι τέτοιο δε συνέβη, όμως ήταν κάτι που της περνούσε από το μυαλό κάθε φορά που έβλεπε το προσωπικό να υποκλίνεται και να κάνει τον κάθε ένα επισκέπτη να νιώθει ότι είναι «κάποιος ξεχωριστός».
Κάτι που ορισμένοι –εμφανώς ανώτερου οικονομικού στρώματος- πήραν πολύ στα σοβαρά, σχολιάζει η αρθρογράφος, και έφτασαν στο σημείο να επισημάνουν σε κάποιον από το προσωπικό ότι… ένα κομμάτι τυρί δεν ήταν σωστά κομμένο και σερβιρισμένο!
«Ομολογώ ότι ο σερβιτόρος αντιμετώπισε το περιστατικό πολύ όμορφα, με υπομονή και ταπεινότητα» προσθέτει.
«Θα μου άρεσε να έχω μείνει στην Penthouse σουίτα, καθώς διαθέτει τεράστιες ταράτσες, απ’ όπου κανείς μπορεί να απολαύσει τη μαγευτική θέα. Θα μου άρεσε σίγουρα να μου είχαν δώσει δωμάτιο στη νότια πλευρά, καθώς η θέα –όπως λέγεται- είναι καλύτερη, όμως σίγουρα δεν απογοητεύτηκα και από το δωμάτιο μου, με θέα στο βορρά» συνεχίζει.
«Αυτό που με απογοήτευσε ήταν η διακόσμησή του. Μου έδινε την εντύπωση ότι επισκέπτομαι μια πάμπλουτη θεία μου, με ντεμοντέ ευαισθησίες και κακό γούστο στην ταπετσαρία. Βέβαια, όλα αυτά είναι η προσωπική μου γνώμη, όμως είναι κάτι που έχω ξαναδεί σε πολλά ξενοδοχεία στα ταξίδια μου. Αυτό το κλασικό στιλ διακόσμησης, φαίνεται είναι παγκόσμιο».
Εκεί που το Gstaad palace παίρνει άριστα, καταλήγει το κείμενο, είναι στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και στη ρεσεψιόν. «Όλοι έδειχναν πολύ φυσικοί και η ευγενική συμπεριφορά τούς έβγαινε αβίαστα».