Μια νέα έρευνα η οποία προήλθε από 50.000 χρήστες smartphones από όλο τον κόσμο αποκαλύπτει τους λόγους για τους οποίους οι καταναλωτές αποφάσισαν να διαλέξουν το μοντέλο τους.
Σύμφωνα με τα ευρήματα λοιπόν της IDC, η αυτονομία της μπαταρίας είναι το νούμερο ένα χαρακτηριστικό για την αγορά μιας νέας συσκευής και εν συνεχεία έχουμε την ευκολία στη χρήση, το μέγεθος της οθόνης, την κάμερα και τέλος την ίδια την οθόνη αφής.
Οι χρήστες iPhone σε ένα ποσοστό πάνω από το μισό αποκάλυψαν ότι οδηγήθηκαν προς αυτή την αγορά εξαιτίας της αυτονομίας της συσκευής.
Πέρα από την αυτονομία οι αγοραστές iPhone σας δεύτερη αιτία ανέφεραν την οθόνη αφής. Από την άλλη ο βασικός τους προβληματισμός ήταν η κάμερα της συσκευής.
Ένα άλλο στοιχείο που έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν πως το μέγεθος της οθόνης κατά την επιλογή της συσκευή ήταν η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ iPhone, Android και Windows αγοραστών με μόλις το 22% να αναφέρουν πως η οθόνη ήταν ο βασικός λόγος σε ό,τι έχει να κάνει με το iPhone σε σύγκριση με 34% και 37% χρηστών Android και Windows που έδωσαν μεγαλύτερη προτεραιότητα σε αυτό.
Να τονίσουμε σε αυτό το σημείο πως η έρευνα δεν έδινε σαν επιλογή στους χρήστες και αγοραστές iPhone το App Store, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό κατά την αγορά μιας συσκευής.
Πηγή: appleworldhellas.com