Η στρατηγική της HONOR του νεανικού brand τεχνολογίας της Huawei, «1+8+Ν» για την επέκταση της σε νέες προϊοντικες κατηγορίες πέρα των smartphones , έφερε σημαντικά αποτελέσματα στο Brand το 1ο εξάμηνο του 2020. Κατέλαβε την 1η θέση με μερίδιο αγοράς 25,9% σε πωλήσεις smartphone στη Ρωσία, ενώ μπήκε στην πρώτη τριάδα κατασκευαστών smartphone στην μεσαία κατηγορία στην Σαουδική Αραβία.
Σημαντικά ωστόσο ήταν και τα εμπορικά αποτελέσματα της HONOR στην κεντρική Ευρώπη με αυξημένες πωλήσεις στα wearables (ΗΟΝΟR Magic Watch 2, Honor Band 5) τα οποία την κατέταξαν στο TOP 5 (σε πωλήσεις) κατασκευαστή.
Εμπορική επιτυχία είχε και η νέα σειρά laptop Honor MagicBook που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο σε αγορές όπως η Ρωσία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Τσεχία, Ελλάδα με μεγάλη απήχηση και υψηλά μερίδια αγοράς στις μεγάλες retail αλυσίδες και online καταστήματα ( Amazon.co.uk – Top 10 best-selling newly Launched Product)
Αξίζει να σημειωθεί πως τόσο τα wearables όσο και τα Laptop αποτελούν νέες κατηγορίες προϊόντων της εταιρίας, τα οποία αναπτύχθηκαν και παρουσιάστηκαν στις αγορές το πρώτο και δεύτερο τρίμηνο του 2020. Ταυτόχρονα η HONOR κατέλαβε την 21η θέση στην λίστα με τους «TOP 50 Chinese Global Brand Builders 2020» (BrandZ) και είδε αύξηση 34% στο brand score σε σύγκριση με το 2019.
Η HONOR συνεχίζει να επενδύει στην έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων και αναμένεται να παρουσιάσει σημαντική διεύρυνση της γκάμας της σε wearables, laptops, smartphones και έξυπνες οικιακές συσκευές το Σεπτέμβριο στην IFA 2020.