Ο γίγαντας του διαδικτύου Yahoo!, προχώρησε στην πρώτη ανανέωση του σήματός του, στα 19 χρόνια λειτουργίας του.
Η διαδικασία επιλογής οργανώθηκε μέχρι και στην παραμικρή της λεπτομέρεια από τη διευθύνοντα σύμβουλο Marissa Mayer.
Ωστόσο, πριν την τελική αποκάλυψη, η εταιρεία έτρεξε μια μεγάλη καμπάνια, ενός μήνα, κατά τη διάρκεια του οποίου παρουσίαζε κάθε μέρα ένα από τα σήματα που είχε υπορραφθεί. Παρά βέβαια την παρουσίαση του τελικού σήματος, η εταιρεία συνεχίζει να διατηρεί δημοσιευμένα τα προηγούμενα 29 στον Ιστό, ζητώντας από το κοινό να ψηφίσει.
Δείτε μερικά από τα σήματα που προτάθηκαν, με πιο δημοφιλές να ανακηρύσσεται το παρακάτω…
Και το σήμα που τελικά επιλέχθηκε (ένθετο το παλαιότερο της εταιρείας)…