Μέρος της επιτυχίας των προϊόντων της Apple αποδίδεται στην ιδιαίτερη επικοινωνιακή τακτική που ακολουθεί σχετικά με τα νέα της προϊόντα. Κρατάει τις πληροφορίες επτασφράγιστο μυστικό, ενώ οι παρουσιάσεις της μετατρέπονται σε ένα υπερθέαμα που τραβάει την προσοχή των διεθνών Μέσων.
Πάνω στην τακτική αυτή, εξειδικευμένα site προσπαθούν να οικοδομήσουν την επιτυχία τους, παρουσιάζοντας διαρροές από τις συσκευές που ετοιμάζει η αμερικανική εταιρεία. Ωστόσο, λίγοι τα καταφέρνουν τόσο καλά, όσο ένας νεαρός Αυστραλός που ακούει στο όνομα Sonny Dickson.
Ο Dickson ζει με τους γονείς του σε ένα προάστιο της Μελβούρνης και τον Αύγουστο έγινε παγκοσμίως γνωστός παρουσιάζοντας λεπτομερείς φωτογραφίες και βίντεο της νέα γκρι και σαμπανιζέ θήκης του επερχόμενου iPhone.
Πρόσφατα δημοσίευσε φωτογραφίες στο site που διατηρεί, με το νέο home button του νέου μοντέλου που πιστεύεται ότι θα φέρει σαρωτή δακτυλικών αποτυπωμάτων.
Η Apple έχει αρνηθεί να σχολιάσει τη δράση του Dickson, δηλώνοντας ότι δεν έχει επικοινωνήσει ποτέ μαζί του.
Ο νεαρός δήλωσε στο Reuters ότι διαθέτει 10 πηγές στην Κίνα που αγοράζουν πρωτότυπα τμήματα των συσκευών της Apple από εργάτες στις μονάδες παραγωγής, τα οποία πωλούνται από 250 μέχρι 500 δολάρια. Επιπλέον, οι πηγές τού στέλνουν βίντεο και φωτογραφίες, τα οποία ανεβάζει στο site και στο λογαριασμό που διατηρεί στο YouTube, δραστηριότητα που του αποφέρει αρκετά έσοδα.
Η αρχική επικοινωνία γίνεται μέσω της κινεζικής υπηρεσίας Weibo, ενώ στη συνέχεια οι λεπτομέρειες δίνονται σε μυστικούς ιστoτόπους. «Το κάνω αυτό για πολλά χρόνια και έτσι ξέρω τι μοιάζει ψεύτικο και τι όχι», λέει ο Dickson. «Εμπιστεύομαι ό,τι μου λένε, αλλά επίσης ελέγχω τους ισχυρισμούς με άλλους ανθρώπους ώστε να εξασφαλίζω την εγκυρότητα όσων ποστάρω».
Κάθε μέρα αφιερώνει 12 ώρες στη διαχείριση του site που διατηρεί. Τον προηγούμενο μήνα οι επισκέψεις έφτασαν το 1 εκατ., αποφέροντάς του 1.850 δολάρια.
Όσο για τον ενδεχόμενο θυμό που ίσως προκαλέσει στην Apple, ο ίδιος απαντά αφοπλιστικά: «Δεν το κάνω για να τους εκνευρίσω. Ακόμη αγοράζω τα προϊόντα τους».