Παρότι ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ, αφιέρωσε πολύ χρόνο για την ανάπτυξη της τηλεόρασης της εταιρείας, τελικά μπορεί να αποδειχτεί ότι το iwatch θα είναι πολύ πιο επικερδές.
Σύμφωνα με αναλυτή της Citigroup, η παγκόσμια βιομηχανία για το ρολόι μπορεί να έχει πωλήσεις 60 δισ. δολαρίων μόνο για το 2013.
Και μπορεί αυτή η δεξαμενή χρημάτων να είναι μικρότερη από της τηλεόρασης, το περιθώριο κέρδους αγγίζει το 60%, τέσσερις φορές υψηλότερο από την τηλεόραση.
Σύμφωνα με αναλυτές, με το iwatch, ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ, πιθανότατα θα ανοίξει ένα νέο μέτωπο ανταγωνισμού με την Google, της οποίας τα Google Glass είναι σε πλήρη ανάπτυξη.
Πολλοί αναλυτές βλέπουν στο iwatch πιθανά κέρδη ακόμη και 6 δισ. δολαρίων, την ώρα που τα κέρδη της τηλεόρασης δεν αναμένεται να ξεπεράσουν τα 3,6 δισ. δολάρια.