Σε μία προσπάθεια να ξαναδώσει στο -κάποτε συνώνυμο του e-mail- hotmail την παλιά του αίγλη, η Microsoft προχωρά σε ολική ανανέωση της δημοφιλούς δωρεάν υπηρεσίας της, την οποία μάλιστα μετονομάζει σε Οutlook.com.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, μεταξύ άλλων η νέα υπηρεσία θα παρέχει δυνατότητα τακτοποίησης και διαλογής των μηνυμάτων καθώς αυτά έρχονται, αλλά και πραγματοποίησης κλήσεων μέσω Skype.
Ένας από τους κύριους στόχους της εταιρίας είναι να πάψει ο χρήσης να αναγκάζεται να ψάχνει μέσα σε παραφορτωμένα inbox. Έτσι, θα γίνεται αυτόματη τακτοποίηση των email, έτσι ώστε να γίνεται διάκριση μεταξύ των μηνυμάτων από επαφές, των newsletter, των φορτωμένων με συνημμένα αρχεία email και των ενημερώσεων από κοινωνικά δίκτυα.
Επίσης, το Outlook.com θα μπορεί να συνδεθεί με άλλες υπηρεσίες, με ιδιαίτερη έμφαση στα social media (Facebook, Twitter, LinkedIn) και το Skype.
Σε μία έμμεση αιχμή για το gmail της Google, που έχει πλέον την πρώτη θέση σνάμεσα στις δωρεάν υπηρεσίες διαδικτυακού e-mail, η Microsoft επισημαίνει ότι τα προσωπικά δεδομένα των email θα παραμένουν προσωπικά, χωρίς να γίνεται κάποιου είδους συλλογή στοιχείων που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για αποστολή στοχευμένων διαφημίσεων. Στο Outlook.com οι διαφημίσεις θα παρουσιάζονται στη δεξιά πλευρά, χωρίς να έλκουν ιδιαίτερα την προσοχή, εάν ο κέρσορας του ποντικιού δεν περάσει από πάνω, ενώ θα εξαφανίζονται εντελώς όταν ο χρήστης επιλέγει να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία άμεσων μηνυμάτων.
Άλλα χαρακτηριστικά θα είναι η ενσωμάτωση online εκδόσεων των εφαρμογών του Office, καθώς και η άμεση σύνδεση με την υπηρεσία αποθήκευσης στο υπολογιστικό νέφος (cloud) της Microsoft, το Skydrive, έτσι ώστε να είναι ευκολότερη η αποστολή ογκωδών πακέτων δεδομένων για τα οποία μπορεί να μην ενδείκνυται η αποστολή ως συνημμένα αρχεία.